گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
به مناسبت گرامیداشت هفته زن :
به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور خواهران بسیجی در محل مسجدالنبی شهر اردکان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همت حوزه خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه سپیدان مراسم جشنی با حضور بانوان و دختران جوان با حضور حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه تمام عیار مکارم، حضرت فاطمه (س) را الگوی نمونه بانوان جامعه اسلامی عنوان کرد.

سید عبدالرحمان موسوی انور افزود: امروز دنیا تشنه الگویی به نام حضرت فاطمه (س) است و این الگو افتخاری برای مسلمانان است.

وی بر حفظ عفاف وحجاب در بین خانواده‌ها تاکید کرد و مراقبت از فرزندان و دختران جامعه اسلامی را وظیفه خانواده‌ها عنوان نمود.


وی آسیب‌های فضای مجازی برای خانواده‌ها و دختران را یادآور شد و افزود: امروز بیشتر از هر زمانی شبکه‌های اجتماعی، کانون خانواده را تهدید می‌کند.


امام جمعه شهرستان سپیدان گفت: باید تلاش شود که از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جهت فرهنگ‌سازی و رشد و تعالی جامعه و خانواده در کنار هم استفاده شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه زهرا (س) سپاه سپیدان در حاشیه مراسم به تنویر گفت: تجلیل از مادران نمونه، نخبگان ورزشی، علمی و فرهنگی و اهدای جوایز به القاب حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از بخش های این جشن بزرگ در سپیدان است.

وی با بیان اینکه عفت و پاکدامنی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) باعث ماندگاری نام آن بانوی بزرگوار در قلب مسلمانان شده است، اظهارکرد: آن حضرت، تنها زن معصوم اسلام است که عصمت او ریشه‏ قرآنی و حدیثی دارد.

خانم صفایی از برگزاری جشنواره سفره هفت سین همزمان با برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سپیدان خبر داد و گفت: برگزیدگان این جشنواره با اهدای جایزه تجلیل می‌شوند.

لازم به ذکر است در این مراسم که از سوی بسیج خواهران سپاه سپیدان تشکیل شده بود، از بانوان نمونه و با حجاب تجلیل به عمل آمد و به 10نفر از بانوانی که نام های مبارک فاطمه و زهرا داشتند جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: