پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
به مناسبت گرامیداشت روز قشر و میلاد حضرت فاطمه (س)
به نام خدا
همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به میزبانی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس  در سالن 22 بهمن دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، در این مراسم که با حضور سردار گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس، دکتر علی بهادر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر فرخ بهارلویی، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و سایر مسئولین و اعضاء سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار گردید، در ابتدا "سردار گزنی" با تبریک روز بسیج جامعه پزشکی، از رشادت ها و دلاوری های پزشکان و پیراپزشکان در هشت سال دفاع مقدس در امر امداد و درمان مجروحین یاد کرده و از خدمات بسیج جامعه پزشکی بعد از دفاع مقدس در اردوهای جهادی به مناطق محروم و نیازمند تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه این مراسم، "دکتر علی بهادر" به نقل خاطره از فعالیت های درمانی دوران دفاع مقدس پرداختند و از شجاعت ها و صبوری رزمندگان مجروح یاد نمودند.
"دکتر بهارلویی" نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)،  روز زن و روز بسیج جامعه پزشکی با ارائه گزارش عملکرد یک ساله سازمان بسیج جامعه پزشکی از کلیه دست اندرکاران، همکاران و سایر ارگان هایی که در امر خداپسندانه خدمت به مردم و مناطق کم برخوردار یار و همراه این سازمان بودند تقدیر و تشکر ویژه به عمل آورد.
در این مراسم با پخش کلیپی، یاد و خاطره مرحوم پروفسور خدادوست نیز گرامی داشته شد و در پایان نیز از اساتید پزشک و پیراپزشکان اردوهای جهادی تقدیر به عمل آمد.
پایان خبر

 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: