کد خبر: ۱۱۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
اعضاي پيمانكاري نظام فرعي (SPX) فارس در قالب تور صنعتي-نمايشگاهي در ،دومین بازار تکنولوژی نفت گاز و پتروشیمی شركت كردند.



 

به گزارش بیکافارس، دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با رویکرد توسعه بازار و نیازسنجی از پروژه‌های ساخت داخل، شبکه‌سازی و تعامل با شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌ها، انتقال تکنولوژی بین شرکت‌های سازنده داخلی و بین‌المللی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس برگزارشد.
در اين رويداد عامي -نمايشگاهي ،7نفر از اعضاي پيمانكاري نظام فرعي (SPX) فارس با برپايي غرفه ،به ارائه توانمندي ها و محصولات خود در صنعت نفت،گاز و پتروشيمي پرداختند.
نمايشگاه بازار تکنولوژی و نوآوری نفت، گاز و پتروشيمي به عنوان مهمترین رخداد این بازار كه  با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز و پتروشيمي برپا شد، فرصت بسيار مغتنمي را براي اعضاي پيمانكاري نظام فرعي (SPX) فارس فراهم كرد تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت كنند.
برگزاري نشست هاي تخصصي با حضور مديران صنعت نفت از ديكر برنامه هاي دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: