کد خبر: ۱۱۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
دريافت گواهينامه ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان توسط واحد صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بزرگ شيراز در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان




در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شرکت دكوران مستقر در شهرك صنعتي بزرگ شيراز،موفق به  دريافت گواهينامه ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان شد.
به گزارش بیکافارس، در این همایش كه با حضور وزيرصنعت،معدن و تجارت برگزارشد گواهينامه ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان به قاسم ابوقداره مديرعامل شركت دكوران اهدا شد.
شركت دكوران كه از واحد هاي صنعتي موفق در شهرك صنعتي بزرگ شيراز محسوب مي شود در زمينه توليد مبلمان و پارتيشن هاي اداري به فعاليت مي پردازد و تاكنون در6سال متوالي موفق به دريافت تنديس طلايي حمايت از حقوق مصرف كنندگان استان فارس شده است.
اين مجموعه توليدي و صنعتي تاكنون 12تنديس ملي نيز درحوزه هاي كارآفرين برترملي ،مديربرتركشوري،واحد نمونه استانداردملي و...كسب كرده است
فرآیند ارزیابی واحد هاي برترهفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان،  از میان 793 شرکت متقاضی در 18 جلسه کمیته فنی و 5 جلسه شورای عالی اعطای گواهینامه و تندیس به انجام رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: