گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یادبود شهید محسن ماندنی گفت: هر کسی که شعائر الهی را گرامی بدارد، مورد عنایت خداوند است، لذا یادواره شهداء مصداق شعائر الهی است که همواره باید به بهترین نحو ممکن و با شکوه خاص برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، همزمان با آخرین پنج شنبه سال، مراسم یادواره شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار محسن ماندنی با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 19 فجر، امام جمعه شهرستان، جمعی از مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از عاشقان ائمه اطهار (ع)، خانواده شهدای مدافع حرم و وطن در گلزار شهدای شهرک شهدای سپیدان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: هر کسی که شعائر الهی را گرامی بدارد، مورد عنایت خداوند است، لذا یادواره شهدا مصداق شعائر الهی است که همواره باید به بهترین نحو ممکن و با شکوه خاص برگزار شود.

وی ابراز داشت: در یادواره شهدا باید به موقعیت خودمان توجه کنیم که در کجا قرار داریم و آیا در مسیر شهدا حرکت می‌کنیم یا عکس شهدا مسیرها را طی می‌کنیم.

بوعلی خاطرنشان کرد: شهدا ولایتمدار بودند، لذا اجازه ندادند سخن امام خمینی (ره) بر زمین بماند رفتند و جان خود را فدا کردند.

وی بیان داشت: حرف شهدا این است که همگان تابع ولایت و رهبری باشید، پس همه مسؤولیم در بحث اقتصاد مقاومتی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوییم‌.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرآن محکم‌ترین سند در مورد شهدا را دارد آن جا که می‌گوید شهیدان زنده بوده و در محضر خداوند از رزق و روزی برخوردارند.

وی ابراز داشت: هر کسی به مقام شهادت نمی‌رسد مگر کسانی که تربیت قرآنی شده باشند، نخستین شهید عالم خداست، پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) بر ما و اعمال ما شاهد هستند اگر بخواهیم به این مقام برسیم باید دور گناه خط بکشیم.

در ادامه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان طی سخنانی بیان داشت: شهدا اهل گذشت و ایثار بودند، لذا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و آسمانی شدند، فردای قیامت خانواده شهدا جزو برگزیدگان خواهند بود و شهیدان در نزد حضرت حق جایگاه ویژه‌ای دارند.

رستمی بیان داشت: زندگی شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی و عظیمی را نگاه کنید، هر جا خدمت به همنوعان را ضروری دیدند حرکت کردند و در جایی هم که قرار بود جانشان را تقدیم کنند بر هم پیشی گرفتند.

رستمی ادامه داد: شهدای مدافع حرم داوطلبانه رفتند تا در مقابل استکبار  جهانی و گروه تکفیری داعش که از کمک‌های مالی و تجهیزات روز برخوردار بودند، ایستادند تا دشمنان را به خاک مذلت نشاندند.

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم جان خود را دادند تا ایران اسلامی همچنان در جهان عزیز و امید قلب مستضعفان جهان باشد، شهیدان بر نفس خود امیر بودند که رستگار شدند.

رستمی خاطرنشان کرد: دشمن، اسلام منهای قرآن را می‌خواهد، لذا باید دائم آماده باشیم چون دشمن به دنبال ضربه زدن به جسم و روح انقلاب است.

وی گفت: دشمن علاوه بر جنگ سخت و جنگ نرم و تحریم‌ها، به دنبال جنگ جمعیتی است تا فکر جوان ما را تغییر دهد، پس تلاش کنیم شهدا را بیشتر بشناسیم.

فرمانده سپاه سپیدان در خاتمه بیان داشت : شهدا در سنگرهای رزم تا پای جان ایستادند، لذا ما در سنگرهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و ... مواظب باشیم که دشمن نتواند سوءاستفاده کند.

از نکات قابل توجه این مراسم حضور خیرمحمد از سرطایفه های استان سیستان و بلوچستان بود که طی دو سال اخیر همواره در مراسم یادبود شهید ماندنی حضور داشته است.

در پایان لوح سپاس هایی به رسم یادبود به خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان سپیدان اهداء گردید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/ 80012/ص40

نام:
ایمیل:
* نظر: