آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خبرداد:
سرهنگ زارعی گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینانی که با حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد عرصه‌های زودبازده اشتغالزایی گام برداشته‌اند در قالب ۱۸ غرفه تولیدات و محصولات خود را عرضه می‌كنند.
 به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثارالله (ع) شیراز؛ سرهنگ پاسدار موسی زارعی گفت: قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله(ع) با برپایی نمایشگاه «نسیم محبت» از یکم تا ۱۲ فروردین با ایجاد غرفه‌های مشاوره کودک، چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب و غرفه‌های کتاب در بوستان جنت برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح نسیم محبت در راستای احیای فریضه الهی معروفات و تذکر لسانی با رویکردی اخلاق مدارانه، توسط شبکه رضویون امر به معروف ونهی منکر ناحیه ثارالله(ع) در مراکزتجاری، تفریحی و بوستان‌های غرب شیراز اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز همچنین از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عرضه و فروش محصولات غذایی و صنایع دستی در ایام نوروز از ۲۷اسفند تا هفته اول نوروز با تخفیف ویژه در پارک فخرآباد شیراز خبر داد.

سرهنگ زارعی ادامه داد: تولیدکنندگان و کارآفرینانی که با حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد عرصه‌های زودبازده اشتغالزایی گام برداشته‌اند در قالب ۱۸ غرفه تولیدات و محصولات خود را عرضه می‌كنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: