کد خبر: ۱۱۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس خبر داد؛
۶۸۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان فارس اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شکرالله مسکویی مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اعزام ۶۸۰ گروه به مناطق محروم استان فارس در ۹ ماه امسال گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸۰ گروه جهادی در قالب ۱۳۰ هزار نفر روز به نقاط محروم استان اعزام شده و فعالیت‌های سازندگی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اردو‌های جهادی بسیج سازندگی به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود:علاوه بر اردو‌های ویژه نوروز در مقاطع ۳ ماهه گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند و در ۳ ماه باقی مانده از امسال ۴۰ تا ۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: در اردو‌های دانش‌آموزی ۱۸۳ مدرسه بازسازی و زیباسازی شد و فعالیت دیگر گروه‌های جهادی در قالب‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی گنجانده می‌شود.

مسکویی با اشاره به اینکه از بهمن ماه امسال اردو‌های نوروزی برنامه‌ریزی می‌شود، تصریح کرد: در نوروز امسال ۳ هزار نفر در قالب ۸۵ گروه جهادی به ارائه خدمات به مردم پرداختند که علاوه بر استان فارس به ۷ استان همجوار نیز خدمات ارائه شده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های تخصصی فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهسازی و مرمت از عمده فعالیت‌های گروه‌های جهادی است که متناسب با نیاز هر منطقه انجام می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: