گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
سرلشکر باقری:
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: توسعه تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم روز به روز جامعه ما و کارکنان نیروهای مسلح را در معرض آسیب های جدی تری قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از بسیج پرس؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: در نظام اسلامی، روحانیت جایگاه بی بدیل و استثنایی دارد که در نیروهای مسلح هم این جایگاه، ارزشمند و مهم است.

وی افزود: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی با ماموریت ها و حوادث خطیر و متنوعی مواجه بوده اند. امروز علاوه بر وجود تهدیدات سخت و نظامی علیه جمهوری اسلامی، توسعه تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم روز به روز جامعه ما و کارکنان نیروهای مسلح را در معرض آسیب های جدی تری قرار می دهد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امروز با جامعه ای مواجه هستیم که جوانان ما از جهت سطح فکر، آگاهی، علایق و مطلوبیت ها تفاوت اساسی با نسل های گذشته دارد، اظهار داشت: این موضوع، مسئولیت روحانیت در توسعه بصیرت و معرفت دینی در بین کارکنان را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا مسئولیت خطیری در سیاست گذاری و نظارت بر کار نهادهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح دارد.

وی با بیان اینکه دفتر عقیدتی سیاسی بیش از دو دهه توسط حجت الاسلام صفایی به خوبی فعالیت کرد، اظهار داشت: وضعیت اعتقادی و سیاسی نیروهای مسلح قابل مقایسه با گذشته نیست و امیدواریم با ورود حجت الاسلام سعیدی و تجربیات موفق ایشان شاهد دوره جدیدی از تحول و رشد چشمگیر باشیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر انتظار داشته باشیم که نیروهای مسلح در نبرد سخت نابرابر مقابل دشمن بایستند و در جنگ نیمه سخت امنیتی با توطئه ها مقابله کند و در جنگ فرهنگی مقابل دسیسه ها ایستادگی کند، باید بدانیم ساختار و ظواهر کاری از پیش نمی برد.

سرلشکر باقری ادامه داد: در ظاهر تسلیحات و تجهیزات ما به هیچ وجه قابل مقایسه با دشمن نبوده و نیست اما با اعتقاد قلبی و نیروی انسانی آگاه در مقابل دشمنان پیروز شده ایم که وظیفه ارتقای روحیه عقیدتی نیروها به عهده سازمانهای عقیدتی سیاسی است.

وی تاکید کرد: از طرفی هم اگر نیروی انسانی معتقد و آگاه نداشته باشیم اما سلاح های روز دنیا را داشته باشیم که نداریم و نخواهیم داشت پیروز نخواهیم شد.

سرلشکر باقری در پایان با اشاره به فعالیت های دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، تاکید کرد: در هیچ بعدی با محدودیت مواجه نخواهیم شد و مسولیت عقیدتی سیاسی را وظیفه اول خودمان می دانیم.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: