گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
فینال مسابقات جام شهید ذوالفقاری
اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور چهره های مطرح استان از جمله غلامعلی هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس و فلاح مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی همراه بود.

به گزارش سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس،  فینال دومین دوره مسابقات فوتسال  بسیج دانش آموزی  جام شهید ذوالفقاری با حضور تیم‌های شهرستان مرودشت و جهرم برگزار گردید.  نتیجه این مسابقه سه بر دو به نفع تیم مرودشت بود و این تیم با اختلاف یک  گل توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

این مسابقه به همت سازمان بسیج دانش آموزی فارس با همکاری تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس در سالن ورزشی فجر شیراز برگزار گردیده بود.

  اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور چهره های مطرح استان از جمله غلامعلی هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس و فلاح مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی همراه بود.

 در حاشیه این اختتامیه  رئیس هیئت فوتبال استان فارس با اشاره  به اینکه خود یک فرهنگی است وسال ها با قشر دانش‌آموز در ارتباط بوده و هست گفت: در هیئت فوتبال استان فارس به دنبال شناسایی استعدادهای جوان و نخبگان در این عرصه هستیم و برای این امر کمیته استعدادیابی تشکیل شده است که در سطوح مختلف از جمله نونهالان و نوجوانان و جوانان به دنبال کشف استعداد های برتر هستیم.

فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی و معاونت تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس به خبرنگار ما گفت : سعی کردیم برای برگزاری این دوره از مسابقات بهترین امکانات خود را در اختیار سازمان بسیج دانش آموزی فارس قرار دهیم و ان شاء الله بتوانیم دوره های بعدی را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم. من همیشه از اینکه بین جوانان باشم خوشحال می شوم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با وضعیت تیم فجر شهید سپاسی گفت:

 سال ۹۶ خوبی را داشتیم. ۹۰ درصد شاکله تیم عوض شده است.تیمی که می‌خواهد از صفر شروع کند اگر حمایت نشود نمی‌تواند درست به اهداف خود برسد. ما حامیان خوبی داشتیم از جمله سردار غیاثی فرمانده محترم سپاه فجر و معاونین سپاه فجر استان فارس که تشکر ویژه ای از ایشان دارم همچنین جناب آقای تبادار استاندار فارس و مدیر کل های استان از جمله برادر آذری مدیر کل آموزش و پرورش و جناب آقای دکتر زارع نماینده آباده  که امیدواریم بتوانیم محبت ایشان را جبران کنیم. ما برای بازسازی تیم برنامه سه ساله داشتیم ولی به لطف خدا از برنامه جلو هستیم در حال حاضر توانستیم  با ۵۵ امتیاز در لیگ دسته یک باشیم که این  میسر نمی شد مگر با صرف فعل خواستن بازیکنان. ما با خدا معامله می کنیم و امور  را به خدا میسپارم.

 در ادامه تصاویری از جام شهید ذوالفقاری را مشاهده خواهید کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: