آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
فرمانده سپاه فجر فارس :
سردار سید هاشم غیاثی با تاکید بر اهمیت تحول درونی سپاه گفت : تحول درونی سپاه با حرکت بر محور معنویت باعث انجام بهتر ماموریت های بیرونی می شود.
به گزارش تنویر ، سردار سید هاشم غیاثی در مراسم صبحگاه مشترک با  تاکید بر استفاده از فرصت ماه مبارک رجب گفت : ماه های رجب،شعبان و رمضان فصل نیایش است و برای خود سازی و افزایش معنویت نسبت به دیگر ماه های سال  باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در سوم شعبان گفت : با توجه به همزمانی سالروز ولادت امام حسین(ع) و تشکیل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی باید بتوانیم با تاسی از امام حسین (ع) گام های اساسی در راستای حراست از انقلاب برداریم و در رکاب امام زمان(عج) بمانیم.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت : دشمن برنامه ریزی های خود را بر اساس حرکت های ما  انجام می دهد همان گونه که در اغتشاشات اخیر دشمن فکر کرد که می تواند از نارضایتی مردم جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده نماید که با حضور به موقع مردم در صحنه این توطئه خنثی گردید.

وی افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خلاف سایر سازمان ها ، برنامه ها و ماموریت های پیش بینی نشده هم دارد که بر همین اساس علاوه بر حفظ آمادگی خود باید زمینه های ایجاد چالش های اجتماعی و امنیتی را از بین ببرد.

سردار غیاثی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش امامت که هدف اصلی آن آموزش و توانمند سازی مدیران سپاه و بسیج استان فارس است ، گفت : پیش بینی کردیم که در سال جاری بیش از 3000 نفر از فرماندهان ، مدیران و کارکنا ن آموزش های لازم را در این مرکز طی نمایند.

فرمانده سپاه فجر  با تاکید بر اهمیت حفظ آمادگی های نظامی و جسمانی کارکنان گفت : در این راستا  برگزاری دوره های آموزش نظامی ویژه کارکنان سپاه فجر در قالب اردوهای رزمی و فرهنگی در سال جاری پیش بینی شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر: