آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار حسن گلزار گفت : اگر خانواده در ایفای نقش خود و همراهی با سازمان موفق نباشد ، کارکنان در انجام ماموریت های سازمانی سپاه موفق نخواهند بود.
به گزارش تنویر،مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت نقش خانواده کارکنان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت  : اگر خانواده کارکنان به سپاه متصل باشد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و اختلالی در انجام ماموریت ها ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به کارکرد های مثبت خانواده در سخنان مقام معظم رهبری افزود: انتقال فرهنگ ها،تمدن ها،حفظ اصول و عناصر اصلی یک تمدن و یک فرهنگ در یک جامعه و انتقالش به نسل های بعد، به برکت خانواده انجام می گیرد.
 سرهنگ پاسدار حسن گلزار با اشاره به فعالیت ها و ماموریت های سازمان فرهنگی خانواده سپاه گفت : فعالیت های قرآنی،تربیت بدنی و اردویی،آموزشی و علمی،فعالیت های مشاوره و مدد کاری و فضای مجازی با محوریت خانواده پاسداران از ماموریت های مهم سازمان فرهنگی خانواده می باشد.
وی در تشریح  فعالیت های سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر در سال 96 افزود : برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته های مختلف ، اعزام همسران و فرزندان پاسداران به اردوهای زیارتی،اجرای کارگاه های مشاوره های،برگزاری کارگاه های آسیب شناسی فضای مجازی ،تشکیل کارگروه تخصصی مشاوره و روانشناسی،جمع آوری آثار هنری خانواده ها جهت برپایی نمایشگاه،برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی و راه اندازی مهد کودک و پیش دبستانی از جمله برنامه های اجرا شده توسط این سازمان در سال گذشته بوده است.

سرهنگ گلزار با اشاره به حضور گروه های جهادی سازمان فرهنگی خانواده در مناطق محروم گفت : در سال 96 سه گروه جهادی متشکل از فرزندان پاسداران سپاه فجر  به استعداد 180نفر در استان های خوزستان،خراسان رضوی و هرمزگان به محرومیت زدایی پرداختند.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر درباره تأثیر اردوهای جهادی در رشد فرزندان پاسداردرجامعه اظهار داشت: اهمیت اردوهای جهادی فراتر از ساخت و ساز، رسیدگی به محرومان و حتی اقتصاد مقاومتی است چرا که این اردوها کارخانه بزرگ انسان سازی هستند و انسان‌ها با خدمت به محرومان و آشنا شدن با دردهای مردم از آسیب‌های آینده مصونیت پیدا خواهند کرد  .

وی افزود: ساده زیستی، پرهیز از اصراف و تبعیض از جمله دستاوردهای اردوهای جهادی است و این دستاوردها مهم‌تر از ساخت و ساز است. اردوهای جهادی پیوند قلبی عمیقی بین مردم و نظام ایجاد می‌کنند که مردم می‌بینند ارزشی ترین نیروهای انقلاب بی هیچ منتی در خدمت آنها هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر: