آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز مطرح کرد:
سرهنگ پاسدار زارعی گفت: بسیج و نیروی انتظامی شیراز در سال حمایت از کالای ایرانی در مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی برنامه مشترک دارد.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی ناحیه ثارالله ؛ به همت حوزه بسیج اصناف ناحیه ثارالله شیراز فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با سرهنگ القاصی فرمانده انتظامی شیراز درراستای تحقق حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا دیدار کردند.

سرهنگ موسی زارعی در جلسه تعامل با فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه گستره بسیج در اقشار و اصناف مختلف دارای کارکرهای مختلفی است و امسال بسیج اصناف در محقق شدن شعار سال وظیفه دارد، اظهار داشت: امسال در حمایت از کالای ایرانی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و حمایت از کالای ایرانی توسط بسیج اصناف در شهر شیراز برنامه های پیش‌بینی شده تا این مهم دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و ناجا همواره در ماموریت‌های مختلف برای بالا بردن امنیت جامعه تلاش می‌کنند، برخی از موضوعات امنیتی توسط بسیج شناسایی که با همکاری نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

سرهنگ زارعی افزود: بسیاری از کارگاه‌ها و کسبه‌های ما در شیراز نیمه‌تعطیل و بعضا راکت شدند و نامگذاری امسال به این واسطه است که همه دست به دست هم بدهیم تا از کالای ایرانی حمایت و از ورود کالای قاچاق جلوگیری شود و از سویی با حمایت از کالای ایرانی اشتغالزایی در دستور کار قرار گیرد.

وی با طرح این سوال که چه طور است که بچه‌های نیروی‌های مسلح در مباحث دفاعی و موشکی سرآمد هستیم ولی نمی‌توانیم یک کالای با کیفیت تولید کنیم؟ افزود: جنس بی‌کیفیت وارداتی بازار ما را تسخیر کرده و عمده مراکز تولیدی و کارگاهای ما را به تعطیلی کشانده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: