آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
فرمانده سپاه ناحیه‌ ثارالله(ع) شیراز گفت: صبح پنجشنبه ۲۳ فروردین یادمان شهدای گمنام در منطقه‌ی معالی‌آباد شیراز، با حضور شهردار شیراز و مسئولین به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی ناحیه ثارالله ، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز  از بهره‌برداری یادمان شهدای گمنام بوستان امام رضا(ع) معالی آباد خبر داد و گفت: این یادمان با همکاری سپاه ثارالله(ع) و شهرداری منطقه‌ ۶ شیراز در پارک امام رضا(ع) احداث شده است كه مراسم بهره‌برداری از آن در صبح روز پنج‌شنبه، ۲۳ فروردین‌ماه ساعت 10صبح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادمان مدفن ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، گفت: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام در تاریخ ۱۶ اسفندماه سال ۹۳ در پارک امام رضا(ع) منطقه‌ معالی‌آباد شیراز به خاک سپرده شدند.

زارعی با بیان اینكه موضوع ساخت یادمان طی این چند سال در دستور کار قرار گرفت و به همت شهرداری منطقه‌ی شش اجرایی شد، گفت: قرار گرفتن قبور شهدای گمنام و ساخت یادمان در پارک معالی‌آباد شیراز، به‌نوعی اولین اقدام فرهنگی و معنوی به‌شمار می‌رود که در یک فضای عمومی اجرایی و با استقبال مردم هم مواجه شده است.

یادآور می‌شود، یكی از این دو شهید گمنام ۱۹ ساله در جزیره مجنون و شهید دیگر نیز ۲۰ ساله در منطقه زبیدات در دوران دفاع مقدس به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: