آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام معالی‌آباد مطرح کرد:
سرهنگ زارعی گفت: از شهردار شیراز درخواست می‌كنیم تا همت كرده المان‌های دیگر شهدای گمنام در سطح شهر را تكمیل كنیم.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی ناحیه ثارالله شیراز؛ مراسم افتتاح از یادمان شهدای گمنام معالی آباد  با حضور اسکندرپور شهردار شیراز، حجت الاسلام مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه ثارالله ، سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ثارالله و دیگر مسئولین برگزار شد. پیکر پاک این دو شهید گمنام اسفندماه 93 در گلدشت معالی آباد شیراز به خاک سپرده شده بود.

سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم با یادآوری اینكه پیكرهای مطهر این شهدا در اسفندماه سال ۹۳ در این محل تشییع و به خاك سپرده شدند، گفت: از همان ابتدا نصب المان این شهدا پیگیری شد.

افتتاح یادمان شهدای گمنام معالی‌آباد شیراز/ ارزش‌های به جامانده از شهدا و تمثال‌های آنان را پاس بداریم
وی ضمن قدردانی از همراهی‌های شهرداری منطقه ۶ شیراز در ساخت این المان اظهار كرد: وقتی سخن از شهید و شهادت و ایثارگری و جانبازی به میان می‌آید، مساوی با جایگاهی است كه امروز كشور و انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در دنیا به دست آورده است.

تمام عزتمندی و قدرتمندی ایران مرهون خون شهداست
وی با بیان اینكه این جایگاه رفیع و عزتمندی امروز كشورمان همگی مرهون جانفشانی‌های شهداست، گفت: امروز این جایگاه موجب شده است تا مستكبران عالم تمام قد در مقابل این انقلاب خبردار ایستاده باشند و هر لحظه و هر ثانیه برای توقف و انحراف این انقلاب تلاش و توطئه كنند.
زارعی اظهار كرد: دشمنان ما از هر ترفند و توطئه‌ای برای انحراف انقلاب اسلامی ما استفاده می‌كنند و در این راه برنامه‌ریزی و هزینه‌های فراوانی می‌كنند؛ همان‌طور كه مشاهده می‌كنیم امروز استكبار جهانی فرسنگ‌ها دورتر از كشور خودش به منطقه خلیج فارس آمده و هزینه می‌كند تا بتواند این انقلاب را متوقف كند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد كه اگر امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و توانسته‌ایم تمام توطئه‌های دشمن را خنثی كنیم مرهون خون همین شهدا هستیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای نسل‌های اول، دوم، سوم و چهارم انقلاب اسلامی تأكید كرد كه همه آنان برای حفظ آرمان‌های این انقلاب به عرصه رفتند و جان خود را تقدیم كردند.

افتتاح یادمان شهدای گمنام معالی‌آباد شیراز/ ارزش‌های به جامانده از شهدا و تمثال‌های آنان را پاس بداریم

مسئولان، حرمت‌گذار خون شهدا باشند
زارعی، شهدای گمنام را عزیزان خوشنامی توصیف كرد كه هنوز هم كه هنوز والدین آن‌ها چشم به راه هستند و ادامه داد: شهدا قطعاً گره‌گشای بسیاری از امور به خصوص امورات مسئولان هستند لذا مسئولان هم باید به این مسئله واقف باشند و حرمت‌گذار ارزش‌هایی باشند كه شهدا به خاطر حفظ آنان به شهادت رسیدند.


در سومین حرم اهل بیت(ع) ارزش‌های به جامانده از شهدا و تمثال آن‌ها را پاس بداریم
وی با تأكید بر اینكه باید از تمام از كسانی كه برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه هستند، قدردانی كرد، گفت: در سومین حرم اهل بیت(ع) باید ارزش‌های به جامانده از شهدا و تمثال آن‌ها را پاس بداریم و بر سر و چشم و دیدگان خود بگذاریم و خانواده شهدا را باید تجلیل كنیم.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز همچنین با تكریم یاد شهدای مدافع حرم گفت: از شهردار شیراز، شهردار سومین حرم اهل بیت(ع) درخواست می‌كنیم تا همت كرده المان‌های دیگر شهدای گمنام در سطح شهر را تكمیل كنیم.
یادآور می‌شود، در انتهای این مراسم، یادمان شهدای گمنام منطقه معالی‌آباد توسط اعظم سالاری، همسر شهید عبدالله اسكندری، سردار بی‌سر مدافع حرم افتتاح شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: