گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده فراشبند
جلسه دبیران آمادگی دفاعی حوزه شهید فهمیده فراشبند با حضور برادران و خواهران محترمه در دفتر فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در شهرستان فراشبند،جلسه دبیران آمادگی دفاعی مدارس در تاریخ 97/01/23 با حضور همه اعضا و مهمان ویژه این جلسه برادر غلامی مسئول محترم قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه فراشبند با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد.
در ابتدای جلسه برادر محبی مربی آمادگی دفاعی حوزه ضمن خیر مقدم خدمت همه دبیران و حاضرین در جلسه گزارشی از روند اجرای برگزاری دوره های مرحله دوم پایه نهم و مرحله سوم پایه دهم بیان نمودند و در ادامه برادر غلامی مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه فراشبند دقایقی در خصوص لزوم و چیستی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش آموزان جمع حاضر رو مستفیض فرمودند.
در ادامه جلسه فرمانده محترم حوزه بسیج دانش آموزی ضمن خوش آمدگویی،نقش و اهمیت بسزایی که دبیران آمادگی دفاعی می توانند در این برهه از زمان که هجمه های مخرب اجتماعی ، فرهنگی و ... متوجه دانش آموزان شده است را بسیار مهم دانستندکه هریک از دبیران محترم در این خصوص اظهار نظرنمودند.
در پایان جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری میدان تیرویژه پایه دهم برادران  30 فروردین مطرح گردید که فرمانده حوزه نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند












نام:
ایمیل:
* نظر: