جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۳:۳۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
به دعوت فرمانده سپاه لارستان:
به دعوت فرمانده سپاه لارستان، جلسه هم اندیشی تحقق شعار سال با محوریت حمایت از کالای لارستانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، در این جلسه هم اندیشی که رئیس اتاق اصناف،ریاست اداره صنعت،معدن و تجارت، مدیر شهرک صنعتی لار و نماینده فرماندار حضور داشتند، سرگرد جاهدی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: مسئله حمایت از تولید وکالای ایرانی باید در اولویت برنامه ادارات ،دستگاه های دولتی و خصوصی و آحاد مردم قرار گیرد که این مهم مستلزم یک فرهنگ سازی دقیق و حساب شده می باشد. سرگرد جاهدی در ادامه با اشاره به هم مرزی شهرستان لارستان با استان هرمزگان که از مبادی مهم ورود اجناس خارجی می باشد افزود: متاسفانه این قضیه باعث شده که کالای خارجی در شهرمان به وفور یافت شود که همین امر تلاش و همت دوچندان مسئولین و مردم شهرستان را در حمایت از کالای ایرانی و لارستانی می طلبد.
وی در ادامه، تبلیغات کالاها و اجناس لارستانی را یکی از راه های حمایت از کالای لارستانی و ترویج فرهنگ خرید اجناس لارستانی دانست و گفت:مجموعه سپاه و بسیج شهرستان لار با داشتن ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن رایگان این تابلوها برای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران شهرمان اعلام می دارد و حاضر است همه تابلوهای تبلیغاتی خود را به این امر مهم اختصاص دهد.
در ادامه جلسه نیز پیشنهاداتی از طرف فرمانده سپاه لارستان و حاضرین جلسه مطرح گردید که پس از طرح و تصویب در شورای اداری شهرستان به ادارت و نهادهای مربوطه ابلاغ می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: