چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۲:۳۲
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
در آئین یادواره شهدای شهرستان لارستان
در آئین یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان، با حضور جانشین بسیج مستضعفین کشور از کتاب دفاع مقدس «آقای دکتر» رونمایی شد.

در آئین یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان، با حضور جانشین بسیج مستضعفین کشور از کتاب دفاع مقدس «آقای دکتر» رونمایی شد.

به گزارش تنویر پیش از ظهر جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ طی آئین باشکوهی که با استقبال گسترده خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم همراه بود، با حضور جانشین بسیج مستضعفین کشور، بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان لارستان برگزار شد.

در این مراسم، سردار پاسدار علی فضلی در سخنانی با اشاره به پیشینه درخشان مردم خطه لارستان، اظهار داشت: منطقه لارستان با بهره‌گیری از افکار و عقائد علمای بزرگ و در سایه اطاعت از بزرگ‌مردانی همچون سیدعبدالحسین لاری، آیت‌الله آیت‌اللهی، آیت‌الله موسوی لاری، شهدا و غیره راه حق و حقیقت را پیموده‌اند.

جانشین بسیج مستضعفین کشور با تقدیر برگزارکنندگان یادواره شهدا لارستان، افزود: یادواره شهدا محل تذکر و یادآوری برای همه آحاد جامعه است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: آن حضرت به دنبال حق حضرت علی(ع) و برای اثبات ولایت آن حضرت و اتمام حجت با امت جانشان را در این راه تقدیم کردند.

سردار فضلی با تمجید از ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: مردم ایران اسلامی و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران شجاع، مطیع، متدین و ولایتمدار همه سرمایه‌های مادی خود، جوانان رعنا و پاکشان را به میدان آوردند و برای دفاع از دین خدا اهدا کردند.

وی خانواده شهدا را چراغ راه معرفی کرد و یادآور شد: خانواده شهدا راهی برای یافتن مسیر درست هستند.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در سال جای ۳۹ یادواره با محوریت‌های مختلف توسط بسیجیان برگزارشده است.

سرگرد پاسدار امیر جاهدی از اعزام ۷۰۰ نفر از مردم این شهرستان طی روزهای آینده به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس زائر به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام‌شده‌اند.

وی همچنین از نام‌نویسی از شهروندان برای اعزام به مناطق مقدس جنگ تحمیلی در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم از کتاب «آقای دکتر» به تألیف دکتر یوسف کشفی آزاد نخستین فرمانده بهداری لشکر امام حسین(ع) و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس رونمایی شد.

شعرخوانی شاعر آئینی حمیدرضا برقعه ای از شاعران برجسته کشور و روایتگری توسط علی اصغر لطفی از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: