پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۲:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم گفت:
حجه الاسلام گشتاسبی در همایش ابلاغ برنامه های سال 97 بسیج، اجرای خوب و تأثیرگذار برنامه های مختلف قسمتهای روابط عمومی، عقیدتی، سیاسی و نظارت تأیید صلاحیت در حوزه ها را از متولیان امر در حوزه های مقاومت، خواستار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجه الاسلام گشتاسبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، در همایش ابلاغ برنامه های نمایندگی ولی فقیه در بسیج سال 97، ضمن تأکید بر رعایت امانت داری و صحت اجرای برنامه ها، دغدغه اجرای برنامه های فرهنگی تأثیرگذار و جذب جوانان به سمت دینداری، در عصر تهاجم همه جانبه فرهنگی علیه اعتقادات، دین، نظام خانواده و جامعه بزرگ ایرانی و اسلامی را بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن دانست. 

حجه الاسلام گشتاسبی با اشاره به ترس استکبار جهانی از قدرت اعتقادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی، مهمترین هدف آنها را از بین بردن اعتقاد و دینداری مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان ما بیان داشت.

وی افزود: نیروی مقاومت بسیج به عنوان مهمترین و موثرترین متولی مقابله با جنگ نرم دشمنان، با اجرای برنامه های متنوع در تمامی زمینه ها و با همکاری با دیگر ارگانها و نهادها می تواند توطئه دشمنان را به خوبی خنثی سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم با اشاره به روند ابلاغ، اجرا و گزارش دهی برنامه ها ی نمایندگی از همه ی متولیان و مدیران شعبه های مختلف در حوزه های مقاومت خواست که انشاالله با تمام توان در این فرآیند ایفای نقش کنند.

حجه الاسلام گشتاسبی در ادامه این برنامه با اشاره به حمله موشکی آمریکا و متحدان اروپائیش علیه کشور سوریه و جبهه مقاومت، گفت: به وضوح مشخص است که استکبار جهانی از رویارویی مستقیم با نیروی زمینی با جبهه مقاومت ترس و وحشت دارد و می خواهد با اینگونه حملات کور، علاوه بر حمایت از تروریسم شکست خورده در منطقه و دفاع از رژیم اشغالگر قدس، در اراده و ایمان جبهه مقاومت تزلزل ایجاد کند که به یاری خداوند متعال هرگز به این دستاورد نخواهد رسید.

وی از جمله رموز پیروزی تفکر انقلابی بر تفکر سازشکارانه را تسخیر قلوب مردم و ملتها به واسطه ی استقامت و شهادت طلبی در راه خدا و آرمانهای ناب اسلام عنوان نمود که تفکر سازشکارانه و غربی از این نعمت الهی محرومند.  

حجه الاسلام گشتاسبی در پایان ضمن تقدیر از حضور مدعوین، اجرای خوب و تأثیرگذار برنامه های مختلف قسمتهای روابط عمومی، عقیدتی، سیاسی و نظارت در حوزه ها را خواستار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: