پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۶:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم خبر داد:
مهدی سروش در گفتگو با تنویرجهرم گفت: همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان، طی مراسمی در شیراز از کانونهای برتر بسیج هنرمندان استان فارس تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، همه ساله از بیستم فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی، به مدت یک هفته، با عنوان "هفته هنر انقلاب اسلامی" نامگذاری شده است.

بر همین اساس در گفتگویی کوتاه با مهدی سروش، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم از فعالیتهای آن کانون مقاومت در سال 96 پرس جو نمودیم.

مهدی سروش ضمن تبریک این هفته مبارک به هنرمندان متعهد شهرستان اظهار داشت: اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان روز بسیج هنرمندان نامگذاری گردیده است.

وی در ادامه افزود: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان، مراسم تجلیل از کانونهای برتر استان در شهر شیراز برگزار، که از بین 25 کانون، شهرستانهای جهرم، داراب، 

 ایزدخواست، لار و کازرون به عنوان کانونهای برتر بسیج هنرمندان سال 1396 انتخاب و با اهداء لوح تقدیر و تندیس یادبود از ایشان تجلیل شد.

مهدی سروش با اشاره به اجرای برنامه های متنوع کانون بسیج هنرمندان در سال 96 اعم از برگزاری منظم حلقات صالحین، اجرای مناسبتهای فرهنگی هنری، شرکت در مسابقات مختلف هنری و ... افزود: اجرای زنده دو ترانه با موضوعات امام زمان(عج) و وطن توسط هنرمند بسیجی مهدی جهرمی در مراسم تجلیل از کانونهای برتر حال و هوای دیگری به سالن مراسم بخشید.

وی در پایان ضمن تقدیر از همه اعضای کانون بسیج هنرمندان جهرم، فعالیت بیشتر و تأثیرگذارتر عرصه هنر و هنرمندان را در سطح شهرستان با هدف معرفی شاخصه های انقلاب اسلامی خواستار شد.

بسیج هنرمندان جهرم جزء 5 کانون برتر استان فارس

بسیج هنرمندان جهرم جزء 5 کانون برتر استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: