پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۲:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ توکل از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه آن شهرستان، در مصاحبه با تنویر، از برگزاری برنامه های متنوع، فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، ورزشی در ایام اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار توسط ستاد ناحیه، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، خبر داد.

سرهنگ توکل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: حضور پاسداران شهرستان به صورت دست جمعی در میعادگاه نمازجمعه و همچنین سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، روز جمعه مصادف با 31 فروردین ماه از اولین برنامه های این اعیاد می باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمهای مختلف در سطح شهرستان به ویژه مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج، از برگزاری ویژه برنامه ای با حضور پیشکسوتان و کارکنان سپاه جهرم در نمازخانه ناحیه، به همت قسمت روابط عمومی آن ناحیه، به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار و تجلیل از زحمات ایشان و معرفی پاسداران نمونه آن سپاه خبر داد.

سرهنگ توکل از دیگر برنامه های این ایام را سرکشی از خانواده های شهداء، جانبازان، آزادگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم نام برد که توسط پرسنل سپاه جهرم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به همزمانی هفته سلامت با این ایام مبارک، از برگزاری برنامه های ورزشی ویژه کارکنان سپاه جهرم از جمله کوهپیمایی، شنا و ورزشهای توپی خبر داد.

وی در ادامه از دیگر برنامه های ایام اعیاد شعبانیه را، برپایی ایستگاههای صلواتی و توزیع شربت و شیرینی در سطح شهرستان بیان داشت که توسط ستاد ناحیه و پایگاههای مقاومت بسیج به اجرا در خواهد آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: