کد خبر: ۱۱۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

به گزارش تنویر استهبان فرمانده سپاه ناحیه استهبان در جلسه شورای اداری فرماندهی در جمع کارکنان سپاه ناحیه استهبان گفت:شعبان دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است باید در این ماه خودسازی کرد تا آمادگی ورود به ماه رمضان را داشت.قطعا کسانی که با عمق وجود ماه شعبان را در می کنند می توانند ماه رمضان را هم به خوبی درک کنند.

وی بیان داشت:عمر انسان به زودی سپری می شود و به یقین یکی از نعمت های بزرگ خداوند همین عمر و فرصت است که باید از آن استفاده کرد و آن را به تهجد و عبادت و ذکر پرداخت.

احمدی جابری گفت:شاه بیت و کلید اصلی پاسداری ما معنویت است.مهمترین مقوله و شاخصه سپاه پاسداران با دیگر ارتش های دیگر دنیا همین بحث معنویت است.در وهله اول قبل از نظامی گری ما باید معنویت خود را بالا ببریم.

فرمانده سپاه استهبان گفت:سپاه باید به صورت غیرمحافظه کارانه به میدان بیاید و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت کند.امام خمینی(ره)که یک فقیه و عارف بودند نظر ویژه ای به سپاه پاسداران داشتند و سخنان جالبی را در وصف سپاه فرمودند از جممله فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

وی گفت:ما امروز با حفظ همین معنویت توانسته ایم در منطقه خاورمیانه توانسته ایم حرف اول را بزنیم و به عنوان قدرت اول منطقه مطرح باشیم.ما امروز عزت داریم اما می بینید که ترامپ چگونه کشورهایی را که به اعتماد کرده اند را دارد خوار و کوچک می کند چنانچه به عربستان به چشم یک گاو شیرده نگاه می کند آیا ذلت از این بزرگتر.

وی گفت:ما باید دوهله بعد کار و تلاش کنیم و در راستای شعار سال هم گام برداریم و باید روی کالای ایرانی تعصب داشته باشیم تا اقتصاد کشور رونق پیدا کند .

نام:
ایمیل:
* نظر: