جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۱:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
مسئول بهداری سپاه جهرم خبر داد:
سرگرد پاسدار محسن صادقی از برگزاری برنامه های آموزشی متنوع در راستای ارتقای سلامت کارکنان و خانواده ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرگرد پاسدار محسن صادقی مسئول بهداری آن ناحیه در مصاحبه با تنویر جهرم اظهار داشت: هفته سلامت که همه ساله از 31 فروردین ماه به مدت یک هفته نامگذاری شده، با همکاری مسئولین و نهادهای ذیربط سلامت، برنامه های خوبی در راستای ارتقاء سلامت جامعه برگزار می شود.

محسن صادقی با اشاره به ظرفیت سپاه و بسیج جهرم در اجرای برنامه های متنوع در طول سال در راستای ارتقاء سلامت فردی و اجتماعی کارکنان، بیان داشت: هفته سلامت سال 1397 با شعار "پوشش همگانی سلامت برای همه در همه جا" آغاز شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی سلامت در نقاط محروم شهرستان با همکاری بسیجیان و دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از برگزاری آن اردو در منطقه گوکان بخش خفر با حضور 5 متخصص، پزشک عمومی، ماما و پرستار به صورت یک روزه خبر داد که با استقبال خوب مردم و اهالی منطقه روبرو گردید.

صادقی از دیگر برنامه های هفته سلامت را برگزاری جلسات مشاوره بهداشت و روان در سطح ناحیه و حوزه های مقاومت جهت بسیجیان گرانقدر، بیان نمود.

مسئول بهداری سپاه جهرم از دیگر برنامه های آن هفته را برپایی چادر سلامت در میعادگاه نمازجمعه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی جهرم با هدف تست فشار و قند خون عموم مراجعه کنندگان، نام برد.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامت افراد، اجرای برنامه های کوهپیمایی و پیاده روی جهت کارکنان و همچنین تهیه بسته های بهداشتی در راستای ارتقاء سلامت خانواده های کارکنان را از دیگر برنامه های آن هفته معرفی نمود.

محسن صادقی در پایان ضمن تقدیر از حضور فعال پرسنل و عموم بسیجیان در برنامه های هفته سلامت، مراجعه به پایگاه انتقال خون و اهداء خون را از سنتهای حسنه ای دانست که در این هفته به وسیله  کارکنان سپاه جهرم اجرا خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: