کد خبر: ۱۱۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
در جلسه روز سوم اردیبهشت ابتدا تلاوت قران مجیدتوسط برادر نوروزی انجام شدو سپس عرض خوش امدگویی و خیر مقدم به اعضاء کانون بسیج فرهنگیان توسط برادر پورزارعی انجام گرفت.
جلسه با سخنان برادر غلامی ادامه پیدا کرد.
ایشان در ابتدا در خصوص جایگاه معلم و نقش معلم با استناد به روایات و احادیث سخنانی را ارایه نمودند. و سپس ضمن تبریک به فرهنگیان مواردی را در خصوص امر به معروف ونهی از منکر در مدارس و برشماری رسالت فرهنگیان در این خصوص. عنوان نمودند. سپس دستورالعمل ابلاغی از بسیج فرهنگیان استان را قرایت نمودندو روزشمار برنامه ها را با ذکر شعار روز ارایه نمودند.
در ادامه برنامه های پیشنهادی را در ایام روزشمار به استماع حاضرین در جلسه رساندند.
دراین جلسه از نظرات و راهنمایی های اعضاءو مسولین قسمت های کانون بسیج فرهنگیان استفاده گردید. و پیشنهادات مورد بررسی وتوجه قرار گرفت. ومقررگردیدکه جلسات هماهنگی با مدیرمحترم آموزش وپرورش شهرستان جناب آقای عوض پور نیز صورت بپذیرد.
در ادامه برادر پورزارعی با تقدیر وتشکراز برادر غلامی و همچنین اعضاء شرکت کننده در جلسه به ارایه پیشنهادات در خصوص برنامه ریزی هفته بزرگداشت معلم پرداختند.
ایشان نیز ضمن بهره گیری از پیشنهادات اعضای کانون بسیج فرهنگیان.مواردی را نیز در خصوص راه اندازی مدارس توسط سپاه عنوان نمودند ودستورالعمل ابلاغی را قرایت نمودند. که با استقبال اعضاء روبرو گردید.
در پایان نظرات و پیشنهادات جمع بندی گردیدومقرر گردید جلسه هماهنگی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراشبند انجام گردد. و برنامه نهایی جهت اجرا اعلام گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: