چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۵:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
فرمانده ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز خبر داد:
فرمانده ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز از راه اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یاری در روستاها و محله‌های شرق شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار تنویر، مرتضی خسروانی صبح امروز در شورای جهادی شرق شیراز که با حضور مسئول بسیج سازندگی، فرمانده‌هان حوزه‌ها و معتمدین محله‌ها و روستاهای شرق شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در راستای منویات اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری(مدظله) صندوق‌های قرضالحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یار تشکیل می‌گردد.
فرمانده ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز با اشاره به مردمی بودن صندوق‌های قرض‌الحسنه که با رویکرد اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است، بیان داشت: هسته اولیه و اصلی  تشکیل‌دهنده این صندوق‌ها معتمدین محلی در مساجد هستند که این خود موجب می‌شود که اولویت‌بندی در طرح‌ها به دست خود مردم و با توجه به نیاز آنها شکل بگیرد.
وی در ادامه گفت: این صندوقها با مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم می‌تواند در جهت حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و پیشرفت و آبادانی روستاها و محله‌ها بسیار موثر واقع شود و مسجد را به کانون ارائه خدمات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند.
در پایان سروان پاسدار حسینعلی غلباش مسئول بسیج سازندگی ناحیه احمدابن موسی (ع) شیراز، به جزییات این  موضوع  پرداخت و بیان داشت: این صندوق‌ها جزء  طرح اعتلای بسیج در سال 97 بوده که توسط سازمان بسیج  ابلاغ شده است و با تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه  مردم تصمیم‌گیر و برنامه‌ریز و مجری کار در روستا و یا محله خود خواهند بود و عملا در فرآیند پیشرفت روستا و محله مشارکت خواهند داشت.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: