کد خبر: ۱۱۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
تجلیل از خانواده 19 شهید کارگر استان فارس
جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران در جمع خانواده شهدای کارگر فارس:کارگران باوجود تمام مشکلات اقتصادی، چرخ اقتصاد مملکت را لنگ نگذاشتند.

به گزارش بیکا فارس یادواره شهدای 1500 کارگری استان فارس عصر دیروز در هتل همای شیراز برگزار شد. سردار یونس امیری عصر دیروز در همایش شهدای کارگری استان فارس که با حضور پرشور خانواده‌های شهدای این قشر زحمت‌کش برگزار شد، اظهار داشت: کارگران همواره مورداحترام امام راحل و رهبری بوده‌اند و باوجود تمام مشکلات، نگذاشتند که چرخ اقتصاد کشور لنگ بماند.

وی با تبریک روز کارگر خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که خودمان نیز کارگر بودیم و به قول امام راحل ارزشمندترین و پرفایده‌ترین طبقه قشر کارگر است.

امیری با اشاره به شهدای کارگر و فداکاری‌های ایشان اظهار داشت: کارگران امروز نیز با توجه به توصیه‌های رهبری اجازه ندادند که تحریم‌ها تأثیری چندانی بر اقتصاد کشور بگذارند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به توطئه‌های همیشگی استکبار علیه کشور خاطرنشان کرد: 8 سال جنگ را به ما تحمیل کردند و هرروز توطئه‌ای جدید از طالبان گرفته تا داعش راه می‌اندازند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند اما نمی‌دانند که با چه کشور بزرگی روبه‌رو هستند.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از گذشته موانع را یکی پس از دیگری کنار می‌زند و مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد، همان‌گونه که داعش ملعون به‌وسیله سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی سرنگون شد.

امیری همچنین گفت: نگاهی به زندگی ذلت‌بار رژیم عربستان نشان می‌دهد که جایگاه این رژیم دست‌نشانده نزد آمریکا چگونه است که آن را گاو شیرده می‌خواند و هرگاه سودش تمام شد باید سرش را برید؛ بنابراین باید قدر استقلال و امنیت کشور را دانست که بدون نیاز به استکبار در منطقه حرف اول را می‌زند.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: قشر کارگر ما 14 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد همانند سایر اقشار که از مرزهای میهن دفاع کردند.

وی ادامه داد: امروز به مدد همین فداکاری‌های شهدا، وزیر خارجه آمریکا اعتراف می‌کند که از رویارویی با ایران خودداری خواهند کرد گرچه به دشمنی خود با جنگ‌های نیابتی ادامه می‌دهند.

امیری افزود: شهدا و خانواده آنان تمام هستی خود را فدا کردند تا امنیت و آرامش در مملکت حاکم شود و امروز نیز مشکلات را تحمل می‌کنند و از کیان مملکت دفاع می‌کنند و باید تا ابد قدردان آنان بود.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان نیز گفت: انقلاب نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و شکر به جای آورد.

جامعه کارگری فارس 1500 شهید تقدیم انقلاب کرده است

مسؤول سازمان بسیج کارگری استان فارس گفت: جامعه کارگری استان فارس یک هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 سرهنگ محمدعلی حمیدی امشب در آئین تجلیل از خانواده شهدای کارگری استان فارس که در هتل همای شیراز برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کارگری استان فارس یک هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده و در تمام عرصه‌ها یار و یاور نظام بوده است.

وی افزود: امروز نیز همچون عرصه دفاع مقدس نیمی از شهدای مدافع حرم را شهدای کارگر استان فارس تشکیل می‌دهند و این نشان‌دهنده آن است که کارگران زحمت‌کش ما هنوز به آرمان‌های انقلاب و امام راحل وفادار مانده‌اند.

حمیدی همچنین گفت: همان‌گونه که دیروز در عرصه دفاع کارگران خوش درخشیدند، امروز نیز در عرصه اقتصادی شاهد موفقیت کارگران هستیم، کارگرانی که باوجود حقوق و مزایای اندک، چرخ اقتصاد مملکت را با زحمت و تلاش شبانه روزی می‌چرخانند.

وی با تشکر از فرماندهی سپاه فجر و تمام کسانی که در برپایی این مراسم یاری‌رسان بودند، خاطرنشان کرد: این آئین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد تا نشان دهیم جامعه کارگری همچنان زنده و پویا به حرکت پرافتخار خود در مسیر درخشان انقلاب ادامه می‌دهد.

یادآور می‌شود در این آئین که با حضور جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤولان استانی و... برگزار شد، از 19 خانواده شهید کارگری فارس تجلیل شد.

شایان ذکر است، این مراسم به همت سازمان بسیج کارگری استان فارس برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: