کد خبر: ۱۱۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
سرهنگ حسینی
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در مراسم هفته عقیدتی سیاسی در سالن همایش راه آهن فارس بیان داشت:لازمه رسیدن به رشد در حوزه معنویت 5 گام خود سازی،کادر سازی،ملت سازی،امت سازی و تمدن سازی می باشد.
وی در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و تبریک اعياد شعبانيه بويژه ولادت يگانه عالم منجي بشريت حضرت بقيه الله الاعظم (عج) بیان داشت : آرمان حضرت امام (ره) تمدن سازي امت اسلامي می باشد که در این راه باید مجاهدت و فعالیت های لازم انجام شود.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) در ادامه رسید به  آرمان های حضرت امام خمینی(ره) را در 5 گام  تبيين نمود و تصریح داشت: آرمان حضرت امام (ره) تمدن سازي امت اسلامي بود كه در اين راستا 5 گام را تبيين نمودنند كه گام اول آن عبارت است خود سازي اگر گام اول محقق شود امكان برداشتن گام هاي ديگر نيز مهيا مي شود لذا لازمه هرنوع رشدي در حوزه معنويت مبحث خود سازي است.
و گام دوم كه امام راحل (ره) مطرح فرمودند بحث كادر سازي است كادر سازي براي انقلاب اسلامي و ان شا الله انقلاب جهاني مبحثي كه بخش عظيمي از آن را سازمان بسيج محقق مي نمايد
و گام سوم بحث ملت سازي است يعني تمام ملت را در مسير انقلاب و مسير اسلام قرار دهيم
وگام چهام بحث امت سازي است ساير مسلمان دنيا را نيز همراه و هم قدم خود نماييم و
گام آخر نيز بحث تمدن سازي است و در خاتمه سخن از زحمات تمام عزيزاني كه در راستاي تربيت تلاش مي نمايند تشكر و قدر داني نمود .
و در پایان ضمن تشکر از زحمات برادر بانشی مسئول عقدیی ناحیه حضرت محمدرسول ا...(ص) از همه کارکنان به جهت همکاری در برنامه های تربیت و تعالی استانی  و کشوری تقدیر و تشکر به عمل آورد .
نام:
ایمیل:
* نظر: