گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
انتخابات مجمع و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس ظهر امروز در ساختمان بسیج رسانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس انتخابات مجمع و هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس ظهر امروز در ساختمان بسیج رسانه برگزار شد.

مصطفی اژدری مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به این که مقام معظم رهبری واژه هیئت های اندیشه ورز را در دیدار با بسیجیان مطرح کردند، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب چندسالی است که روی برخی گفتمان ها بسیار تاکید دارند، گفتمان هایی مانند انقلاب اسلامی، گفتمان نفوذ، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، خانواده، اقتصاد دانش بنیان و اخیراً هم گفتمان هیئت های اندیشه ورز را مطرح کرده اند و اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت را در پیش بگیریم، باید به این گفتمان ها توجه کنیم.

اژدری در ادامه با اشاره به مزیت های هیئت های اندیشه ورز، تاکید کرد: تقویت روابط، تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی، بالارفتن اعتماد، همسو شدن اهداف، رشد مسئولیت پذیری و خلاقیت و نوآوری، رشد قدرت تصمیم گیری، پویایی، شکوفایی استعداد، افزایش توانمندی ها از مزیت های این هیئت ها می باشد.

این نشست که با حضور اعضاء مجمع بسیج رسانه استان برگزارشد ، حاضران به بیان دیدگاها ، نظرات ، موانع و راه کارهای مربوطه در این زمینه و فعالیت رسانه ها درسطح استان پراختند.

سپس اعضاء مجمع بسیج رسانه فارس با رای گیری از میان کاندیدا ، محمد عسلی مدیر مسئول روزنامه عصر مردم را بعنوان رییس مجمع و رضاجاویدی مسئول کانون بسیج رسانه شیراز را بعنوان رییس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس برای مدت یکسال سال انتخاب نمودند.

برچسب ها: بسیج رسانه فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: