شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین؛
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج و مسئول فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به همراه دیگر نواحی از عملکرد معاونت فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر بازدید نمودند.
مسئول فضای مجازی سازمان بسیج پس از اتمام همایش آینده پژوهی سایبری ایران با حضور مسئول فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به همراه دیگر نواحی از عملکرد معاونت فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر بازدید نمودند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز ضمن عرض خیر مقدم با اشاره به این که یکی از جوان ترین جلسات ناحیه جلسه فضای مجازی می باشد گفت: خوشبختانه سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در بحث فضای مجازی برنامه های بسیار متنوعی را اجرا نموده است.

وی با اشاره به این که اولین پایگاه رسانه ای شهید رهبر در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز فعالیت خود را از ابتدای سال 1394 آغاز نموده است گفت: پایگاه رسانه ای شهید رهبر که یکی از برنامه های ابتکاری معاونت فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) می باشد خوشبختانه در عرصه فضای مجازی و رسانه تولیدات بسیار جذاب و متنوعی را به عرصه اجرا در آورده که دست رنج تلاش های اعضای جوان و خوش فکر این پایگاه می باشد.

در ادامه محسن باقری مسئول فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز به بیان گزارش برخی از فعالیت های اجرا شده معاونت فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر در یکسال اخیر پرداخت.

مسئول فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به این که در چند سال اخیر یکی از دغدغه های اصلی کشور و خصوصا بسیج بحث فعالیت در فضای مجازی بوده و از کلید واژه های مداوم سخنان مقام معظم رهبری می باشد گفت: هیئت اندیشه ورز معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با بررسی های بسیار زیاد در عرصه فعالیت در فضای مجازی در یکم اردیبهشت ماه 1394 اقدام به تاسیس پایگاه رسانه ای شهید رهبر نمود.

محسن باقری در ادامه اهداف این پایگاه را بر شمرد و گفت: این پایگاه با هدف تربیت نیروی متخصص و متعهد، تولید محتوای فاخر در مسیر تعالی گفتمان انقلاب اسلامی، شناسایی و گردآوری نیروهای متخصص و تأثیرگذاری هدفمند در فضای مجازی راه اندازی شده است.

وی برخی از فعالیت های اجرا شده را برشمرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی مختلف از جمله آموزش طراحی، عکاسی،فیلمبرداری و تدوین، خبرنگاری و ... ، اکران فیلم، برگزاری مداوم کلاس های جنگ نرم و سواد رسانه ای در مساجد، مدارس و پایگاه ها، برگزاری دوره های تخصصی سواد رسانه ای ویژه فرماندهان حوزه ها و گردان ها، طراحی جزوه سواد رسانه ای، طراحی دستگاه شهر بهشت جهت آموزش سواد رسانه ای در مدارس، برگزاری جلسات مداوم فضای مجازی با حضور مسئولین فضای مجازی و فرماندهان، برگزاری اولین همایش افسران جنگ نرم در سومین حرم اهل بیت(ع)، راه اندازی اتاق عملیات رسانه و برگزاری جلسات مداوم، راه اندازی اتاق تولید محتوا و ضبط برنامه، برگزاری تریبون های آزاد اندیشی، برپایی غرفه های رسانه ای، برگزاری پویش های مردمی، راه اندازی و اجرای برنامه جوان تی وی، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی، طراحی پوسترهای مناسبتی و موضوعی، فعالیت مستمر و پویا در شبکه های اجتماعی، انتشار محتوا بصورت گسترده در فضای مجازی باتوجه به وجود شبکه سازی قوی و تولید محتوا های جذاب و متنوع در حوزه فیلم و عکس نوشته و ... از جمله فعالیت های معاونت فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر می باشد.

در ادامه مهندس امینی مسئول فضای مجازی سازمان بسیج ضمن تحسین مجموعه فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر گفت: فضای مجازی سپاه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر مفهوم مجموعه آتش به اختیار است.

وی با اشاره به این که کارهای بسیار جذاب و متنوعی در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز اجرا شده است گفت: مجموعه فضای مجازی این ناحیه یکی از فعال ترین رده ها در سطح کشور بوده که با برنامه ریزی دقیق، تربیت افراد علاقمند و جذب افراد خوش فکر توانسته است در عرصه فضای مجازی کارهای بسیار جذابی را انجام دهد.

در پایان جلسه، مسئول فضای مجازی سازمان بسیج به همراه مسئول فضای مجازی سپاه فجر استان فارس، مسئولین فضای مجازی دیگر نواحی از مجموعه فضای مجازی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز و پایگاه رسانه ای شهید رهبر بازدید نمودند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: