گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد...
در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم و تقارن این ایام با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مراسم زنگ "سپاس معلم" حوزه بسیج دانش آموزی صدیقه طاهره (س) در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول نرگس و با حضور فرمانده محترم ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول ا... (ص) جناب سرهنگ حسینی، معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز،مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس برادر رستگار، فرمانده و اعضای شورای بسیج دانش آموزی خواهران و فرمانده کانون بسیج فرهنگیان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛ این مراسم باشکوه همراه با ادای احترام و با اهدای گل به معلمان و مهمانان توسط دانش آموزان، همراه بود که طراوت و زیبایی خاصی به برنامه بخشید.

در ادامه مدیر آموزشگاه ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان برنامه، از زحمات و تلاش های معلمان و کادر مدرسه تقدیر و تشکر نمودند. در قسمتی از برنامه نیز جناب سرهنگ حسینی دقایقی را به سخنرانی پیرامون نقش معلم و رسالت معلمان که میراث پیامبران است در هدایت بشر پرداختند.

همچنین ایشان نقش پیامبران را در ترویج عدالت و مبارزه با ستم در طول تاریخ تببین نمودند و با اشاره به اینکه این رسالت مهم و ارزشمند اکنون بر عهده معلمان است نقش معلمان را هادیان اصلی جامعه دانستند و در ادامه با طرح سوالی پیرامون موضوع مورد بحث، مسابقه ای را هم مطرح نمودند که قرار شد دانش آموزان با ارسال پاسخ به حوزه بسیج دانش آموزی خواهران جوایز خود را دریافت نمایند.

در پایان این برنامه زنگ "سپاس معلم" توسط جناب سرهنگ حسینی نواخته و جوایزو لوح تقدیر به معلمان و کادر مدرسه اهدا شد. 



نام:
ایمیل:
* نظر: