کد خبر: ۱۱۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
به مناسبت هفته معلم
به گزارش روابط عمومی بسیج حوزه صدیقه طاهره(س)ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیرازبه مناسبت هفته معلم آیین تجلیل و زنگ سپاس ازمعلمان ناحیه 2شیراز درآموزشگاه دخترانه گل نرگس شهرک گلستان برگزار شد.
در این مراسم که در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم و تقارن این ایام با میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ابتدا مراسم زنگ "سپاس معلم" توسط بسیج دانش آموزی ناحیه 2در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول نرگس به صدا در آمد و سپس با حضور سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول ا... (ص)آیین تجلیل از معلمان گرانقدر با اهدا گل به عمل آمد.

در ادامه سرهنگ حسینی پیرامون نقش معلم و رسالت معلمان که میراث پیامبران است در هدایت بشر به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت:نقش پیامبران در ترویج عدالت و مبارزه با ستم در طول تاریخ می باشد و اکنون این رسالت مهم و ارزشمند اکنون بر عهده معلمان است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز تصریح داشت: نقش معلمان هادیان اصلی جامعه می باشد که یک رسالت بزرگ و الهی که از انبیاء و اولیاء الهی به عزیزان فرهنگی رسیده است.

در پایان این مراسم زنگ "سپاس معلم" توسط فرمانده سپاه محمد رسول ا...(ص) شیرازسرهنگ حسینی نواخته و جوایزو لوح تقدیر به معلمان و کادر مدرسه  دخترانه گل نرگش شهرک گلستان اهدا شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: