جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
امام جمعه موقت شیراز مطرح کرد:
امام جمعه موقت شیرازگفت: ولایت‌پذیری پاسداران ولایت‌پذیری تسلیمی است.
به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی با اشاره به بنیانگذاری هفته عقیدتی سیاسی توسط سپاه، اظهار داشت: در گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی پنج هدف خداشناسی، خودشناسی، خلقت‌شناسی، دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی سپاه مسئله‌ای مهم است، در ادامه افزود: اینکه دشمن برای چند سال آینده چه برنامه و با چه روشی کار خواهد کرد را سپاه می‌داند برای همین خاطر این امتیاز بزرگی است.

 مرادی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که دشمن سپاه را مورد هجمه‌های سنگین قرار می‌دهد بخاطر این است که سپاه ذهن دشمن را می خواند و برنامه های دشمن را خنثی میکند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه سپاه بازوی نیرومند ولایت است تصریح کرد: ولایت سپاه نه ولایت اجباری است و نه ولایت سیاسی است بلکه ولایت سپاه، ولایت تسلیمی است یعنی اینکه بی‌چون و چرا تسلیم خواست و اراده ولایت می‌باشد.

مرادی در پایان به جایگاه رفیع استاد شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: نفوذ اندیشه‌های بیگانه، تجددگرایی افراتی، ناتمام گذاشتن انقلاب، رخنه فرصت‌طلبان، ابهام از طرح‌های آینده و تغییر یافتن انگیزه و نیات  آفت آینده نهضت از دیدگاه شهید مطهری است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: