گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
همزمان با بزرگداشت هفته معلم؛
فرمانده سپاه سپیدان به همراه جمعی از پرسنل ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت روز معلم با ریاست و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپیدان و جمعی از پایوران ناحیه با حضور آموزش و پرورش شهر اردکان، روز معلم را به مدیر همکاران فرهنگی تبریک گفتند.

سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان در این نشست صمیمی با تبریک روز معلم گفت:با نفوذترین و محبوب ترین فردی که می تواند دانش آموز را در مراحل حساس زندگی یاری کند معلم است و به همین جهت دانش آموزان نیز معلم خود را بعنوان یک الگو و اسوه می پذیرند و از رفتار و گفتار و اخلاق خوب یا بد او سرمشق می گیرند و خود را با وی همسان و همانند می سازند.

سعید مهبودی ریاست آموزش و پرورش شهرستان سپیدان در این مراسم با تبریک و گرامیداشت مقام شامخ معلم، گفت: مجموعه خدوم سپاه و بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها یار و یاور آموزش و پرورش بوده اند و به این ارگان فرهنگی کمک‌های ویژه‌ای کرده و می‌کنند.

اهدای لوح سپاس یادبود بزرگداشت هفته معلم از طرف فرمانده سپاه به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سپیدان، حسن ختام این نشست صمیمی بود.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: