گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
در پی استعفا و وخامت حال آیت‌الله اسدالله ایمانی، سازمان بسیج رسانه فارس طی پیامی از زحمات چندین ساله ایشان قدردانی به عمل آورد.

مسئول، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و مجمع بسیج رسانه در پی وخامت حال آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و استعفای ایشان به این دلیل، طی پیامی از زحمات چندین ساله این عالم ربانی قدردانی كرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطاعت از پیامبران و اولیای الهی و همچنین تكریم از مقام شامخ آنان یكی از دستورات مهم دین اسلام است كه در روایات اسلامی و آیات قرآن كریم بارها به آن تأكید و اشاره شده است.

آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز كه به دلیل بیماری طی روزهای اخیر، استعفای خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت بركاته) نمود، به حق یكی از بزرگترین علمای استان فارس و بلكه كشور هستند كه در مباحث علمی و حوزوی و به خصوص تفسیر قرآن كریم ید طولایی دارند.

نگاهی به كارنامه درخشان و انقلابی این مرد بزرگ و عالم ربانی، گواه از آن دارد كه ایشان به عنوان یك عالم بصیر و آگاه به زمان خویش، در بزنگاه‌های حساس، همواره یار و یاری‌رسان انقلاب و رهبری بوده و هستند.

فعالیت در دوران پیش از انقلاب اسلامی جهت به ثمر رساندن این شجره طیبه، حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، موضع‌گیری‌های به موقع و حساس در فتنه ۸۸ و جریانات بعد از آن، راه‌اندازی حوزه‌های علمیه فراوان به خصوص در دوران نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از جمله شاخص‌های درخشان كارنامه فعالیت‌های این عالم ربانی است.

آیت‌الله ایمانی یكی از مردمی‌ترین نمایندگان ولی فقیه در كشور بودند. به طوری كه بارها و بارها در مساجد به خصوص مناطق محروم شیراز حضور یافته و از نزدیك پای سخنان مردمان محروم این محلات نشسته و از مسئولان مربوطه جهت رفع مشكلات آنان استمداد می‌طلبید.

همچنین ایشان یكی از رسانه‌ای ترین نمایندگان ولی فقیه در كشور بودند. به طوری كه خبرنگاران تمام رسانه‌ها به راحتی و به صورت تلفنی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانستند با ایشان تماس برقرار كرده و مصاحبه مدنظر خود را از ایشان دریافت كنند. ضمن اینكه آیت‌الله ایمانی نیز اولین نماینده ولی فقیه در كشور بودند كه به تأسی از رهبر معظم انقلاب، به عضویت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری ایكنا به عنوان تنها رسانه قرآنی جهان اسلام درآمدند كه همه این‌ها گواهی بر رسانه‌ای بودن این مرد انقلابی و بزرگ دارد.

ایشان همواره بدون توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی با تمام رسانه‌ها و خبرنگاران استان فارس تعامل بسیار خوب و مناسبی برقرار كرده و آنان را تكریم می‌كردند كه همه این رفتارها، جای قدردانی فراوانی دارد.

اكنون كه این مجاهد نستوه و عالم ربانی در بستر بیماری به سر می‌برند، ضمن قدردانی از خدمات بی‌شائبه ایشان در دوران تصدی‌گری در سمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز، از خداوند متعال خواستار و طلب شفای عاجل و كامل ایشان را داریم.

لازم به یادآوری است كه مسئول، اعضای هیئت اندیشه‌ورز و مجمع و همچنین تمام اعضای سازمان بسیج رسانه در اقصی نقاط فارس، همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و از نماینده بعدی ولی فقیه در استان نیز نهایت حمایت و همكاری را به عمل خواهد آورد.

والسلام علیكم و رحمةالله و بركاته

بسیج رسانه استان فارس


نام:
ایمیل:
* نظر: