کد خبر: ۱۱۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
به مناسبت هفته معلم
فرمانده،جانشین وبرخی کارکنان سپاه محمد رسول ا... (ص) با مدیریت و مسئولین ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم دیدار کردند.
در این دیدار جناب سرهنگ حسینی به مدیریت و معاونین ناحیه دو آ.پ از همکاری صمیمانه ایشان در برگزاری اردوهای راهیان نور اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی تقدیر و تشکر ویژه به عمل آورده و نقش مجموعه آموزش را در پیشبرد اهداف تربیتی و پرورشی و ماموریت های محوله مجموعه های بسیج در آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت دانستند.

در این مراسم به نقاط مشترک برنامه های آ.پ و سپاه پاسداران و در واقع یک سو بودن این برنامه ها جهت اجرای فعالیت های تربیتی اشاره شد. مدیر و مسئولین آ.پ هرکدام به نوبه خود از حضور مسئولین ناحیه سپاه تقدیر و تشکر نموده و ادامه روند همدلی و صمیمیت بین مجموعه بسیج و سپاه . آ.پ تاکید نمودند.

دکتر پرنیان ریاست محترم اداره آ.پ برلزوم ادامه همکاری تاکید ؛ و همکاری صمیمانه خود و مجموعه را بیش از پیش روز افزون دانست. همچنین مقدمات آشنایی با طرح شهید بهنام محمدی توسط فرمامنده محترم ناحیه بیان شد و مقرر گردید در جلسات هفته های آتی برنامه به تفصیل خدمت دوستان در مجموعه تشریح شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: