گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مجمع عالی سازمان بسیج رسانه فارس در پی ارتحال آیت‌الله اسدالله ایمانی پیام تسلیتی صادر کرد
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس متن پیام تسلیت به شرح ذیل میباشد
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر عالمی ربانی و مجاهدی خستگی ناپذیر و بصیری انقلابی از استان فارس به ملکوت اعلی پیوست و فقدانی جبران ناپذیر برای  انقلاب اسلامی، روحانیت و حوزه های علمیه و مردم استان فارس و شیراز ایجاد گردید. حضرت آیت الله ایمانی یادگار و  یار خستگی ناپذیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و قسمتی از تاریخ عینی انقلاب اسلامی در ایران و فارس بودند.
آن عالم ربانی  افتخار نصب از طرف دو ولی فقیه برای نمایندگی ولایت فقیه و امام جمعه را داشتند و در شهرستان کازرون، بوشهر و شیراز ولایت فقیه و آرمان¬های انقلاب اسلامی را حراست و تقویت کردند و همواره پناهی برای مسئولین  و نیروهای انقلابی و ارزشی و سپاه و بسیج بودند.
ایشان از سال ها  پیش در جهت اعتلای اسلام و برپایی انقلاب انقلاب اسلامی ایران قدم های استوار برادشتند و پس از پیروزی انقلاب، با بصیرت الهی هرگز ولی فقیه را تنها نگذاشتند و همواره خط اصیل امام و رهبری را تقویت نمودند و همانگونه که قبل از انقلاب چون شمعی برای پروانه های عاشق بودند، بعد از انقلاب اسلامی نیز نقش محوری برای تمامی نیروهای ارزشی و انقلابی داشتند. او عالمی فرزانه بودند که با قلم و بیان خود نور افشانی کردند و با تأسیس  و توسعه حوزه های علمیه در فارس به تربیت طلاب پرداختند و گامی حیاتی در تداوم اسلام ناب برداشتند. در پدیدار شدن تفسیر نمونه نقش بسزایی داشتند و مجالس تفسیر ایشان تازهای فراوانی داشت.
همواره بسیج و سپاه را مورد توجه ویژه و لطف خاص داشتند و حامی و پشتوانه ای استوار برای نیروهای انقلابی فارس بودند و دغدغه پیشرفت استان فارس و توجه ویژه به محرومان و قشر ضعیف را از همه مسئولین استان خواستار بودند.
مجمع عالی بسیج استان فارس رفتن ایشان را فقدانی جبران ناپذیر میداند و در سوگ آن امام جمعه انقلابی عزادار است و  به امام عصر عج الله فرجه الشریف و مقام معظم رهبری، و مردم شریف استان فارس و حوزه های علمیه و تمام نیروهای ارشی و انقلابی و بسیجیان و سپاهیان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم مسئلت می نماید.
مجمع عالی بسیج استان فارس
برچسب ها: بسیج رسانه فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: