کد خبر: ۱۱۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز موجب تاثر و تاسف فراوان برای آحاد مردم به ویژه خطه شهیدپرور فارس  و به خصوص بسیجیان این استان پهناور گردید.

این عالم وارسته و انقلابی، در طول مدت امامت جمعه در شیراز، همواره منادی وحدت بوده و همچنین سعی وافری درتقویت و ارتقاء حوزه‌های علمیه  داشت  و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید.تاریخ شیراز طی دهه اخیر گواه  تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن  فقید سعید بوده‌است و نسل فردای این استان همواره از این عالم نستوه به نیکی یاد خواهند کرد.

مرحوم آیت‌الله ایمانی بابت همه مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیری که برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دنبال می‌کرد، امروز بدون‌شک نزد پروردگار عالم از جایگاه رفیعی برخوردار است و آنچنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند، فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای مردم شیراز و استان فارس است. 

سازمان بسیج کارگری استان فارس این مصیبت بزرگ‌ را به پیشگاه امام‌زمان (عج) و نائب بر حقش امام‌خامنه‌ای  و مردم شریف شیراز و استان فارس و بیت مکرمشان تسلیت عرض می‌نماید و به نمایندگی از دست اندرکاران عرصه کار و تولید پشتیبانی کامل و حمایت قاطع خود را از نماینده‌ای که‌ از جانب مقام معظم‌رهبری به عنوان‌ امام‌جمعه سومین‌حرم اهل بیت معرفی می‌نمایند، اعلام‌ می‌دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: