گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
کانون بسیج رسانه شهرستان نورآباد ممسنی:
عضویت افتخاری فرماندار ممسنی درکانون بسیج رسانه شهرستان در جلسه فرماندار با مدیران روابط عمومی ادارات و جمعی از اصحاب رسانه ممسنی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس جلسه فرماندار شهرستان ممسنی با مدیران روابط عمومی ادارات و جمعی از اصحاب رسانه ممسنی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
این جلسه به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی ادارات، خبرنگاران و مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی راس ساعت ۱۱ صبح مورخه ۹۷/۳/۱ در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ممسنی برگزار گردید.

در ادامه جلسه ستوان یکم پاسدار یداله صادقی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین تقدیر و تشکر از تلاش مسئولان روابط عمومی ادارات و اهالی محترم رسانه شهرستان ممسنی اظهار داشت: 
 انعکاس عملکرد، دستاوردها و خدمات صادقانه مسئولین به مردم عامل مؤثری در ارتقای نشاط عمومی در جامعه بوده و این امر مهم بر عهده روابط عمومی‌ها و رسانه هاست و باید در این زمینه با هماهنگی بیشتر همت مضاعفی را جهت انجام این مهم بکارگیرند.

در ادامه این جلسه کارت نمادین "عضویت افتخاری کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی" به همراه لوح تقدیر؛ یک جلد کلام الله مجید و چفیه؛ توسط مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی به فرماندار جدید اعطا گردید.

 در پایان فرماندار ممسنی از کانون بسیج رسانه این شهرستان به جهت اعطای عضویت افتخاری بسیج رسانه، تقدیر و تشکر نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: