کد خبر: ۱۱۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر :
سرهنگ حسینی گفت:راهبرد دشمن شکستن ایستادگی مردم است.
به گزارش تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز؛ همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز برگزارشد.

سرهنگ سید حسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در این مراسم با گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس، سوم خرداد را یادآوری رشادت‌ها و ایستادگی‌هایی برشمرد که انسان‌های مجاهد به وظیفه خود عمل كردند و گفت: فتح خرمشهر تفکر ایستادگی‌ و درس بزرگی برای نسل جدید و مسئولان است که مقاومت و ایثار رمز موفقیت ماست.

وی افزود: سی و شش سال پیش عملیات بیت‌المقدس بود و امروز در مرز اسرائیل جبهه مقاومت اسرائیل را محاصره کرده و سال‌هاست نوای عملیات الی بیت‌المقدس برای درهم شکستن اسرائیل نواخته شده است و اگر دشمنان به دست و پا افتاده‌اند به خاطر همین تفکرات است.

تفکر وادادگی حاصلی جز به عقب رفتن ندارد

حسینی با تأكید بر اینكه تفکر وادادگی حاصلی جز به عقب رفتن ندارد، گفت: امروز برخی برای اینکه توجیه کنند، می‌گویند ما باعث شدیم آمریکایی‌ها بی‌آبرو شوند در حالی كه قرار بود در قضیه برجام تحریم‌ها برداشته شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان گفت: راهبرد دشمن شکستن ایستادگی مردم است و به دنبال بحران‌آفرینی در مسائل جزیی هستند که مردم را مشغول کنند تا روحیه ایستادگی آنان را درهم بشکنند.
یادآور می‌شود، این مراسم با برنامه‌های روایت‌گری و خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدسدرباره عملیات فتح خرمشهر (بیت‌المقدس) همراه بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: