جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
فرمانده سپاه فجر فارس
سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه های مختلفی فعالیت دارد گفت: تبعیت از ولایت فقیه ،محور فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.

به گزارش تنویر،صبح امروز سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده ارشد سپاه فجر به همراه تعدادی از فرماندهان یگان های مختلف این سپاه با حجت الاسلام لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس، دیدار کردند. 

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه یکی از محوری ترین ماموریت های ما تشکیل جلسات حلقه های صالحین است گفت: در حلقه‌های صالحین اهتمام ویژه داریم تا شناختی كامل و عمیق نسبت به اسلام و مكتب شیعه در بسیجیان ایجاد شود؛ با توجه به تجربه حجت الاسلام دژکام در این زمینه امیدواریم به عنوان استاد صالحین استان فارس از وی بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه تلاش ما در این ماموریت تربیت جوانان در طراز نظام اسلامی است خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه همواره جوانان به ویژه در جامعه اسلامی فرصت محسوب می شوند و امروز جامعه ما جوان است ، اگر نتوانیم برای جوانان برنامه داشته باشیم، دشمن با برنامه ریزی هایی که کرده، این فرصت را تبدیل به تهدید و آسیب می کند .

فرمانده سپاه فجر با یادآوری اینکه دشمن در جنگ نرم برنامه ریزی کرده است افزود: باید با تولید برنامه های اثر بخش برای   جوانان، اجازه ندهیم جوانان تحت تاثیر فضاهای مجازی آلوده دشمنان قرار بگیرند.

سردار غیاثی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت : خواص جامعه در همه حال به ویژه در بزنگاه ها بایستی نقش هدایتی در شناساندن مسیر درست در هدایت جامعه داشته باشند و به جامعه آرامش دهند و اگر التهابی بوجود آمد محور باشند.

وی افزود: ارتباط هدفمند خواص در قضایای اخیر استان موثر بود و بایستی این ارتباط مستمر باشد که مسئولین بتوانند در سایه آرامش به توسعه و اقدامات اثر بخش در استان بپردازند.

سردار غیاثی در بخش پایانی  صحبت هایش ضمن تبریك مجدد انتصاب آیت‌الله دژكام به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امام جمعه شیراز تأكید كرد: به دلیل شخصیت حقیقی و جایگاه حقوقی نماینده ولی فقیه در فارس که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) انتخاب شده اند، سپاه فجر همواره بر خود لازم می داند در برنامه های سپاه و بسیج ، از ظرفیت نماینده ولی فقیه در استان فارس استفاده حداکثری نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر: