کد خبر: ۱۱۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز
حجت الاسلام حاجی پور گفت: امروز با وجود تلاطم‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، زیرا نظام و انقلاب توانایی غلبه بر سختی‌ها و موانع اقتصادی را دارد که نیازمند اقدامات جهادگونه دارد.
به گزارش تنویرپایگاه اطلاع رسانی سپاه محمد رسول الله شیراز ؛  حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: فشار اقتصادی برمردم مهم‌ترین موضوع پیش‌روی امسال است که مردم را دچار مشکل کرده است .

وی با بیان اینكه به فرموده امام راحل حفظ انقلاب از نماز واجب‌تراست و امروز نسبت به برخی مسائل نباید بی‌تفاوت بود، افزود: در موضوع پرداختن به اقتصاد مقاومتی گوش شنوای وجود ندارد در حالی كه دشمنان چشم طمع دوخته‌اند تا نظام ما را با تحریم و تعلیق و فشار اقتصادی از پا درآورده و مردم را از حاکمیت جدا كنند. 

حاجی‌پور با تصریح اینكه انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست، گفت: امروز با وجود تلاطم‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی نباید همه چیز را تمام شده بدانیم، زیرا نظام و انقلاب توانایی غلبه بر سختی‌ها و موانع اقتصادی را دارد که نیازمند اقدامات جهادگونه دارد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان با اشاره به تلاش دشمنان در اتفاقات اخیر شهرستان كازرون گفت: در این اتفاقات عده‌ای امثال سلطنت‌طلبان و منافقین از خارج کشور به داخل پیام دادند تا شهرستان را به هم بریزند لذا دشمنان درصدد ایجاد فتنه اجتماعی هستند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: