گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
روابط عمومی بسیج رسانه فارس:
دومین میزگرد مطالبه گری رسانه ها از مسئولین با حضور اکثریت مدیران مسئول نشریات ، وب سایت ها و کانال های خبری تحلیلی، سردبیران، خبرنگاران، نویسندگان ، پیشکسوتان رسانه ای؛ فعالان فضای مجازی؛ نمایندگان روزنامه ها و خبرگزاری های کشوری مستقر در شهرستان ممسنی فارس پیرامونِ مسائل و مشکلات مختلف مبتلابه در ممسنی و رستم برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس  ، دومین میزگرد مطالبه گری رسانه ها از مسئولین با حضور اکثریت مدیران مسئول نشریات ، وب سایت ها و کانال های خبری تحلیلی، سردبیران، خبرنگاران، نویسندگان ، پیشکسوتان رسانه ای؛ فعالان فضای مجازی؛نمایندگان روزنامه ها و خبرگزاری های کشوری مستقر در شهرستان ممسنی فارس پیرامونِ مسائل و مشکلات مختلف مبتلابه در ممسنی و رستم برگزار گردید.

یدالله صادقی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی ضمن عرض خیرمقدم عنوان نمود: کانون بسیج رسانه شهرستان باتوجه به نقش مطالبه گری و نظارتی رسانه ها از ابتدای سال ۹۷ با مشارکت فعالانه و تاثیرگزار رسانه های شهرستان اقدام به تشکیل میزگرد مطالبه گری از مسئولین نموده که در این جلسات با حضور فعال اهالی رسانه؛ مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان با حضور مسئولین پیگیری میگردد.

سپس دکتر گودرزی نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم اظهار داشت: از زحمات مجموعه سپاه و بویژه کانون بسیج رسانه شهرستان بسیار ممنون و سپاسگزاریم که زمینه برگزاری میزگرد مطالبه گری رسانه ها از مسئولین را فراهم نمودند و اقدام به برگزاری جلسات این چنینی مینمایند. بنده همواره علاقمند به ارتباط با رسانه ها بوده و هستم و از نشست با رسانه ها استقبال میکنم.
یادآور می‌شود نشست صمیمی نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه به همت کانون بسیج رسانه ممسنی برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: