جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: المپیاد مهارت ها با هدف ارتقای دانش و مهارت نوجوانان ویژه دو رده سنی در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش تیم خبری پایگاه رسانه ای شهید رهبر، سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد مهارت ها از جمله برنامه هایی است که سپاه ناحیه بقیه الله برای غنی سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادها و رشد قشر نوجوان شهر شیراز در تابستان امسال تدارک دیده است.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: المپیاد مهارت ها در رشته های مختلف ویژه دو رده سنی 12تا 15 سال و 15 تا 18 سال طراحی شده است که گروه های تیمی هفت نفره دانش آموزان پسر می توانند در این المپیاد ثبت نام نموده و در برنامه های تعیین شده شرکت نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله به تشریح اهداف این طرح پرداخت و گفت: ارتقای دانش و مهارت نوجوانان از اهداف اصلی این طرح است.

دوستدار افزود: در هر مرحله و قبل از ورود به مسابقه، شرکت کنندگان آموزش و مهارت لازم را کسب می نمایند و بعد وارد رقابت می شوند.

وی ادامه داد: شیوه کار به این صورت است که گروه های هفت نفره شرکت کننده در المپیاد در مهارت های مختلف تعیین شده به رقابت با دیگر تیم ها می پردازند که از جمله رقابت های تعیین شده در این الپیاد مسابقه استندآپ، پانتومیم، فوتبال، و مهارت های هنری است و در پایان رقابت ها، مسابقه جذاب و هیجان انگیز فرمانده می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله با اشاره به این که از دیگر برنامه های المپیاد مهارت ها بازدید و سرکشی تمام گروه ها از خانواده های معظم شهداست تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تمامی گروهها از خانواده های شهدا بازدید و سرکشی خواهند داشت که در قالب مهارت حکایت گویی و نویسندگی شرح جزئیات این بازدید را به گزارش تبدیل نموده و در این مهارت نیز به رقابت می پردازند.

دوستدار در پایان اظهار داشت: پیش بینی می کنیم با توجه به جذابیت هایی که در این المپیاد طراحی شده است، ان‌شاءالله شاهد شور و هیجان خاصی بین نوجوانان باشیم و به وسیله این المپیاد، زمینه شناسایی و رشد استعدادها در قشر نوجوان فراهم شود. 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: