جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
سازمان بسیج کارمندان استان فارس (حوزه بسیج ادارات کل استان فارس)
جلسه دبیران امر به معروف و نهی از منکر بانک های استان فارس به میزبانی پایگاه بسیج بانک ملت استان فارس برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا برادر مهدوی دبیر ستاد احیا امر به معروف استان ضمن برشمردن فواید امر به معروف در جامعه گفت: امروز وظیفه همگان است بویژه در ادارات که با اخلاق و رفتار خوب رضایتمندی مردم را فراهم نمایند. و بتوانیم با کمک یکدیگر در گسترش این فرهنگ الهی تلاش نماییم.

در ادامه جناب سرگرد علی پور مسئول سازمان بسیج کارمندان استان فارس ضمن تشکر از میزبانی بانک ملت و حضور دبیران امر به معروف بانکها در این جلسه به ضرورت اهتمام جدی به این فریضه الهی اشاره کرده و گفتند: در ادارات و بانکها که بیشترین حجم مراجعات مردمی را دارند باید شرایط بگونه ای باشد که با حسن خلق با مردم برخورد شود و از زحمات مدیران بانکها و پایگاههای بسیج و دبیران امربه معروف به جهت ایجاد بسترهای لازم برای تحقق شرایط امربه معروف و نهی ازمنکر قدردانی نمودند.

درپایان برادر ابراهیم جعفری فرمانده حوزه بسیج ادارات کل استان از جناب آقای دکتر پرونده که بعنوان دبیر امربه معروف ونهی ازمنکر بانک های استان فعالیت دارند و جلسات را برگزار میکنند تشکر کرد و بر اهمیت این فریضه الهی و مداومت بر آن در ادارات و بانکهای استان تاکید کردند.
ایشان ، اتلاف وقت توسط برخی کارمندان در ساعات اداری و پرداختن به کارهای غیر ضرور _ بداخلاقی با ارباب رجوع و عدم کارگشایی در کار مردم را از منکرات رایج در ادارات وبانکها عنوان کردند.
برادر جعفری یکی از کارهای بزرگ و معروف در ادارات و بانکها را در حال حاضر حمایت از تولید و مصرف کالای داخلی دانست و گفت بانکها و ادارات ،با خرید کالاهای مورد نیاز آن هم کالای ایرانی میتوانند نقش مهمی را در رونق تولید و بکارگیری نیروی کار در کارخانه ها و شرکتهای تولیدی داخلی ایفا نمایند.

جلسه دبیران امر به معروف و نهی از منکر بانک های استان فارس به میزبانی پایگاه بسیج بانک ملت استان فارس برگزار گردید.جلسه دبیران امر به معروف و نهی از منکر بانک های استان فارس به میزبانی پایگاه بسیج بانک ملت استان فارس برگزار گردید.جلسه دبیران امر به معروف و نهی از منکر بانک های استان فارس به میزبانی پایگاه بسیج بانک ملت استان فارس برگزار گردید.جلسه دبیران امر به معروف و نهی از منکر بانک های استان فارس به میزبانی پایگاه بسیج بانک ملت استان فارس برگزار گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: