گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
روابط عمومی بسیج رسانه فارس
نشست صمیمی به همت کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی؛ با حضور جناب سرهنگ نصیبی فرمانده محترم سپاه ممسنی و با مشارکت فرهیختگان رسانه ای، در آخرین روز ماه مبارک رمضان در دفتر فرماندهی محترم سپاه شهرستان ممسنی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، ضیافت افطاری اهالی رسانه ممسنی در روز پنجشنبه ، آخرین روز ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

این نشست صمیمی به همت کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی ، با حضور جناب سرهنگ نصیبی فرمانده محترم سپاه ممسنی و با مشارکت فرهیختگان رسانه ای شهرستان، خبرنگاران؛ مدیران مسئول رسانه ها، سردبیران، عکاسان خبری؛ نویسندگان و فعالان رسانه ای ممسنی  در دفتر فرماندهی محترم سپاه شهرستان برگزار گردید.

 

مسئول کانون بسیج رسانه عنوان نمود: متاسفانه اهمیت و جایگاه رسانه و منزلت اجتماعی اهالی محترم رسانه به خوبی برای جامعه و مسئولین شناخته شده نیست. اهالی رسانه در اوج مظلومیت قرار دارند. وضع اقتصادی حوزه رسانه در شهرستان مناسب نیست اما اصحاب رسانه با همین حداقل ها شبانه روز در حال تلاش و فعالیت مضاعف هستند. وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از زحمات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان؛ اظهار داشت: متولی اصلی حوزه رسانه در شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ میطلبد این اداره با فعال نمودن خانه مطبوعات و خانه خبرنگاران؛ در مرتفع نمودن مشکلات اصحاب خدوم رسانه بویژه بحث بیمه این عزیزان ورود جدی داشته باشد. این موضوع از مطالبات جدی و همیشگی اصحاب رسانه بوده و هست؛ انتظار میرود پیگیریهای لازم در خصوص این موضوع بعمل آید.

 

در ادامه این جلسه جناب سرهنگ امید نصیبی فرمانده سپاه شهرستان ممسنی بیان نمود: ممسنی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی رسانه ها در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مردم است. در شهرستان ممسنی با توجه به روند توسعه ای که دارد نیاز است تمام رسانه ها با همدلی ضمن نقد منصفانه پیگیر مرتفع شدن مسائل مردم باشند. وی افزود: وظیفه شما رسانه ها مطالبه گری است و رسانه مطالبه گر؛ مطلوب جامعه امروزی است. باید مطالبه گر باشید؛ مسائل را گوشزد کنید تا عزم را در مسئولین جزم نمایید. هیچ کس نمیتواند جلوی مطالبه گری بحق و منصفانه شما اهالی رسانه را بگیرد. شما رسانه ها بیاید با مطالبه گری؛ مسئولین کم کار را پای کار بیاورید و درصدد مرتفع نمودن مشکلات مردم باشید. لذا باید با ظرافت به موشکافی مسائل بپردازید و این مورد استقبال عمومی قرار خواهد گرفت و این با استقبال مغرضانه فرق دارد.

 

قابل ذکر است این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری به پایان رسید



نام:
ایمیل:
* نظر: