آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 19 فجر:
سرهنگ خواست خدایی گفت:پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب،دشمنی دشمنان انفلاب اسلامی ادامه دارد و با توطئه های جدید به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
به گزارش تنویر،به نقل از روابط عمومی لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس، سرهنگ خواست خدایی در انتخابات نمایندگان سربازان وظیفه لشکر عملیاتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، امنیت،اقتدار و مدافعان حرم ،ضمن خیر مقدم به سربازان جدید الورود گفت: دشمن همیشه دنبال توطئه بوده و امروز که 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد نیز رنگ توطئه ها تغییر کرده اما ماهیت آن به قوت خودش باقی است.

وی با نگاهی گذرا به توطئه های بهمن سال 57 تا به امروز خاطرنشان کرد: اگر توطئه های دشمنان را از ابتدای انقلاب تا امروز مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم دید که هرکدام از نیرنگ ها و توطئه ها قادر بودند تا حکومت و انقلابی را از پای درآورند اما آنچه که بر اذهان متبادر می شود این است که چرا انقلاب اسلامی پس از 40 سال رنج و زحمات زیاد مانند سرو خوش قامت پایدار ایستاده و در حال پیشرفت است.

معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 19 فجر در ادامه با اشاره  به اینکه میل به حقیقت جویی در همه افراد به گونه ای فعال است اما این میل و رغبت در جوانان نمود بیشتری دارد گفت: جوانان، حس حقیقت جویی رادر خود تقویت کنند و از خود سوال کنند که چرا پس از 40 سال؛ دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ادامه دارد و هر روز شاهد تغییر رنگ آن و توطئه های جدیدی هستیم.

وی اذعان داشت: دشمن در فضای مجازی انقلاب اسلامی را به گونه ای به نمایش می گذارد که گویا این انقلاب اسلامی مایه عقب رفت و عقب ماندگی کشور می شود؛ برفرض که این گونه باشد پس چرا ما را به حال خود نمی گذارند تا این پسرفت و عقب رفت ادامه داشته باشد؟

سرهنگ خواست خدایی بیان داشت: انقلاب اسلامی برخلاف تصور دشمن روز به روز در حال پیشرفت و به اهداف متعالی خود نزدیک تر می شود و همین پیشرفت ها نشان می دهد که دشمن عصبانی است؛دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تسخیر افکار و اذهان جوان انقلابی است و این را می داند که هر نیروی که تفکر اسلامی و انقلابی داشته باشدخود یک موشک به قلب دشمن است.

در پایان از سربازان نمونه تقدیر و 4 نفر از سربازان نیز به عنوان نماینده آنان در رسیدگی به امورات سربازان انتخاب شدند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: