پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
استان فارس
اجرای 98 طرح عمرانی درمناطق محروم شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: درراستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی 98 طرح عمرانی درمناطق محروم شیراز اجرایی شده‌است.
 سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار ظهر‌امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: درراستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی 98 طرح عمرانی ازسوی ناحیه  بقیه‌الله(عج) شیراز درمناطق محروم و کم 

برخوردار اجرایی شده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: ساخت، مرمت، بازسازی منازل محرومان، اماکن مذهبی، خانه عالم،کتابخانه، سالن  ورزشی و نیز کارگاه خود اشتغالی با اعتباری  افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از جمله طرح‌هایی است که در سال گذشته احداث و امسال نیز به بهره‌برداری  می‌رسد.

وی از راه‌اندازی کارگاه اشتغال تابستان امسال در شیراز خبرداد و افزود: با راه‌اندازی این مجموعه تولیدی و خود اشتغالی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای‌کار در شیراز فراهم می‌شود.

دوستدار خاطرنشان کرد: ازسوی بسیج‌سازندگی سپاه ناحیه بقیه‌الله(ع) شیراز 26 فقره تسهیلات خود اشتغالی درقالب کارگاه‌های کوچک زودبازده اعطا شده است.

این مسؤول تصریح کرد: راه‌اندازی 8 کارگاه هنری زود بازده با اشتغالزایی 30 نفردرخانه‌ای که ازسوی یکی از خیران  واگذار شده شامل کارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی، پیکرتراشی، نهالستان، عروسک‌سازی، گوهرتراشی و چرم از سوی بسیج سازندگی ناحیه بقیه‌الله(ع) شیراز اجرا شده‌است.

وی بیان داشت: از 22 گروه جهادی سال گذشته 10 گروه و امسال 12 گروه برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به مناطق محروم  اعزام و با برنامه‌ریزی انجام شده ازاین پس هرگروه به مدت  3 تا 5 سال در محل تعیین شده استقرار می‌یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر: