آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:
سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار گفت: ۹۸ طرح عمرانی به‌همت این ناحیه در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری در مناطق محروم و كم‌ برخوردار اجرایی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) ساخت و مرمت منازل محرومان، اماكن مذهبی، خانه‌های عالم، كتابخانه و سالن ورزشی را از جمله طرح‌های عمرانی اجرا شده در این راستا اعلام كرد و گفت: همچنین كارگاه خوداشتغالی با اعتبار بیش از یك میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مناطق محروم و كم‌برخوردار شیراز برپا شده است.

وی در ادامه به فرا رسیدن ایام فراغت تابستان اشاره كرد و گفت: بنا داریم تا كارگاه اشتغال را در تابستان امسال برای جوانان جویای كار در این مناطق راه‌اندازی كنیم تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار با اشاره به ارائه تسهیلات بسیج سازندگی  ناحیه بقیه الله(عج) گفت: ۲۶ فقره تسهیلات خوداشتغالی در قالب كارگاه‌های كوچك زود بازده  به‌همت بسیج سازندگی ارائه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) افزود: ۸ كارگاه هنری زود بازده از جمله كارگاه‌های نگارگری، چوب و خیاطی از سوی یكی از خیران توسط بسیج سازندگی ناحیه راه اندازی شده است.

دوستدار با اشاره به تشکیل 22 گروه جهادی در ناحیه بقیه الله(عج)  گفت: از این تعداد ۱۰ گروه در سال گذشته و ۱۲ گروه نیز در سال جاری برای  محرومیت‌زدایی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

به گزارش تنویر، تور خبری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: