گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
سرهنگ هاشمی بیان، جانشین سپاه سپیدان:
سید مسعود هاشمی بیان جانشین سپاه سپیدان بمناسبت هتم تیر ماه و جنایت های دهه شصت؛ حوادث تیر ماه و ترور های سال 60 را تنها یکی از هزاران جنایت آمریکا و گروهک منافقین دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و بمناسبت هفته قوه قضاییه، سرهنگ دوم پاسدار سید مسعود هاشمی بیان جانشین سپاه ناحیه سپیدان و هادی سیاسی ناحیه در گفت و گوی اختصاصی با تنویر مروری بر حوادث سال 1360 و نقش مستقیم آمریکا در این گونه حوادث داشت.

هاشمی بیان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران، زحمات و خدمات دستگاه شجاع قوه قضاییه را تحسین نمودند.

هاشمی بیان بیان داشت: تیر ماه بهترین سند برای نشان دادن چهره ی ضد بشری و مدعی دروغین حقوق بشر است که خون میلیون ها نفر در تمام دنیا از دستان آمریکای متخاصم میچکد.

هادی سیاسی سپاه سپیدان بیان داشت: کدام کشور هست که طعم تلخ جنایات آمریکا و اقدامات خصمانه او را در طول تاریخ ملتشان تجربه نکرده باشد؟
جانشین سپاه ناحیه سپیدان گفت: تیر ماه در ایران اسلامی بهترین سند انکار نشدنی برای افشای جنایات ضد حقوق بشری است.

ایشان در ادامه خاطر نشان ساختند: ششم تیر ماه سال 1360 ترور نافرجام مقام معظم رهبری است و فردای آن روز یعنی هفتم تیر ماه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 یار صدیق انقلاب و امام بود. 12 تیر ماه سال 1367 آمریکا با یک شوی دروغین با شلیک موشک از ناوهواپیمایی خود(وینسنس) در خلیج فارس هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داد و 290نفر از هموطنان بی گناه مان را مظلومانه به شهادت رسانید که برای همیشه اجسادشان در خلیج فارس جاودانه شد تا سند جنایات آمریکا از صفحه تاریخ پاک نشود.

سرهنگ هاشمی بیان در ادامه به حمله شیمیایی 7 تیر سال 1366 به سردشت و شهادت جانسوز هموطنان کرد زبانمان اشاره نمودند و گفتند: این فاجعه انسانی سند دیگری از جنایات خصمانه این مدی دروغین حقوق بشری است.

هادی سیاسی سپاه سپیدان در خاتمه این گونه اظهار داشت: ضمن افشای چهره پلید این تروریسم بالذات و ام الفساد قرن، مقام والا و شامخ شهیدان انقلاب را برای همیشه گرامی خواهیم داشت و برای حفظ و صیانت از آرمانها و ارزش های انقلاب و مواجه با نظام سلطه لحظه ای تردید نحواهیم کرد.

انتهای پیام/
تهیه و بارگزاری خبر: مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: