آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
جانشین سپاه فجر فارس:
جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: در طرح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه شهیداسکندری سپاه فجر فارس ۱۵ نقطه کمتربرخوردار شهر شیراز را شناسایی و هدفگذاری کرده که اجرای این طرح در برخی محله‌ها آغاز شده است.
بمحرومیت‌ زدایی در ۳ محله‌ کمتر برخوردار شیراز آغاز شده گزارش تنویر؛ سردار ابوالفضل گزنی جانشین سپاه فجر فارس درباره طرح های محرومین زدایی قرارگاه شهید اسکندری گفت: فلسفه تشکیل قرارگاه شهید اسکندری بر محرومیت‌زدایی است که در این زمینه مناطق محروم در استان فارس به ویژه شهر شیراز شناسایی شده است.

گزنی با اشاره به آغاز طرح‌های محرومیت‌زدایی این قرارگاه در تعدادی از محله‌های شیراز اظهار داشت: این محله‌ها شامل ماذون قشقایی، برآفتاب‌ سعدی و سنگ سیاه است.

وی بیان کرد: این محله‌های قدیمی شیراز، دارای مردمی متدین، انقلابی و همیشه در صحنه هستند و برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد زندگی برای ساکنان آن را با مشکل روبرو کرده که در این زمینه با برنامه‌ریزی صورت گرفته رفع مشکلات موجود در برنامه است.

گزنی با اشاره به اینکه محله سنگ سیاه یکی از این محله‌های قدیمی است که سابقه بیش از هزار ساله دارد، خاطرنشان کرد: همچنین مسجد مشیر در این محله بیش از  500 سال قدمت دارد که باید برای احیاء آن تلاش کرد.

جانشین سپاه فجر فارس گفت: به واسطه برخی مشکلات از جمله اعتیاد، فروش مواد مخدر و موضوع‌های دیگر اخلاقی که ترویج پیدا کرده سپاه برای بازسازی، اصلاح و ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی، ارتقاء بهداشت و درمان نیازمندان و فراهم کردن تسهیلات زندگی آنان ورود کرده‌است.

وی بیان کرد: سپاه تصمیم گرفته  هم بتواند رفع محرومیت داشته باشد و هم زندگی مردم این محله‌ها را به حالت اولیه خود بازگرداند که امیدواریم دستگاه‌های متولی کمک کنند تا محرومیت در محلات استان فارس به ویژه شیراز برداشته شود.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: