شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فجر
سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده مسئول بسیج اصناف سپاه فجر در برنامه افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج زرگرهای شیراز در امامزاده اسماعیل بازار روح ا...(ره) گفت: هدف از تشکیل بسیج در بازار پیگیری مشکلات و معضلات بازاریان جهت خدمت هر چه بهتر به مردم است.

  در این مراسم که ابتدا حجت الاسلام و المسلمین کیخا در سخنانی و مداح اهل بیت حاج نجف روستا در مدحی در وصف اهل بیت(ع) به سخنرانی و مداحی پرداختند و سپس مسئول بسیج اصناف سپاه فجر ضمن گرامیداشت یادو خاطره همه شهدا بخصوص شهدای بازار بیان نمود: امروز بازاریان همانند جنگ هشت ساله  دوران دفاع مقدس  زحمت ها  و رشادت ها  نمودنند  و در خط مقدم از مرز و بوم مملکت مواظبت نمودنند امروز هم در خط مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن قرار دارند.  

سرهنگ بنائی تصریح نمود:هدف از جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان  فلج نمودن اقتصاد مملکت می باشد و  عمده ترین قشری که درگیر است بازاریان می باشندچرا که یک سوم جمعیت کشور را  بازاریان تشکیل می دهند

وی خاطر نشان نمود:بیشترین اشتغال بدون این که هیچ گونه هزینه ای بر دوش دولت داشته باشد را بازار دارد و این قشر با دادن مالیات و عوارض چرخ اقتصاد مملکت را می چرخاند و دولتمردان باید قدر شناس باشند چرا که امروز مشکلات و معضلات اقتصادی عمدتا گریبان گیر بازاریان شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فجر اذعان نمود:پیشینه بازار از قدیم بوده و در انقلاب اگر بازاریان نبودنند انقلاب  به پیروزی نمی رسید و از دفاع مقدس حمایت کردند و ده هزار شهید بازاریی در کشور تقدیم به انقلاب شده است.

 

وی بایان داشت:دشمن قسم خورده که این انقلاب چهل سالگی خود را نبیند و 22 بهمن سالگرد چهل سالگی انقلاب و تثبیت انقلاب است که بسیار مهم می باشد خودمان را آماده کنیم و حواسمان   باشد  که دشمن کارش دشمنی  است ومراقبت نمائیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.
 
بنائی با توجه به برخی از مشکلات در کشور از ابتدای امسال افزود: در کشور در استان فارس کمترین تجمع ،مشکلات را به همت بازاریان خداجوی شیراز   شاهد بودیم و بازاریان در مقابل فتنه گران ایستادگی کردنند و نگذاشتند آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

وی یادآور شد:بسیج اصناف سپاه فجر فارس در  کنار مغازه داران بوده و پیگیر مشکلات تمامی اصناف هستیم و در ارتباط با استاندارای از طریق ستاد بحران و حضور در شورای تامین و بیان مشکلات الحمد ا... برخی از مشکلات برطرف شده  ومورادی  در دست پیگیری می باشد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فجر تاکید نمود: رمز برون رفت از مشکلات وحدت و همدلی و یکپارچگی حول محور ولایت فقیه می باشد و مسئولان بدانند باید  دلسوزی برای مردم کنند چرا که این ملت مردمی هستند که امام خمینی(ره)فرمود مردم ما از مردم زمان رسول الله(ص) بهتر است.

 در پایان حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهدای بازار زرگرها شیراز تقدیم برادر محمد مهدی خوش نیت گردید و سپس اتاق پایگاه توسط حجت الاسلام و المسلمین کیخا افتتاح شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: